fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: מבוטחי כללית יקבלו שירות במוקד טרם

שרותי בריאות כללית הודיעו כי הגיעו להסכם עקרוני עם המרכז לרפואה דחופה, שיאפשר למבוטחיה לקבל שירות בשעות שמעבר לפעילות המרפאות
מיון טרם
מיון טרם (צילום: יח"צ)
מיון טרם
. מיון טרם (צילום: יח"צ)

שרותי בריאות כללית הודיעו כי הגיעו להסכם עקרוני עם המרכז לרפואה דחופה- "טרם" שיאפשר למבוטחי כללית לקבל שירות בשעות שמעבר לפעילות המרפאות. כללית נענתה בזאת לפניות הקהל ועל אף שהייתה מחויבת בהסכם רב שנים עם חברת ביקור רופא לקראת ההסכם החדש, הודיעה לביקור רופא כי היא נאלצת להפסיק את ההסכם הקיים. חברת ביקור רופא תמשיך לתת למבוטחי כללית שירות ביקורי בית, כאשר ילדים עד גיל 18 המבוטחים בכללית מושלם, נהנים מביקורי בית בעלות סמלית ביותר שאין כדוגמתה בקופות חולים אחרות.

מוקד טרם  נפתח לפני שנה, אז הוקמה מחאה מצד תושבי האזור החברים בקופת חולים כללית שהמיון החדש באזור לא מסובסד על ידי הקופה.

ראש העירייה עדי אלדר: "אני שמח על כי גם הפעם נענתה כללית, שמשתפת פעולה לאורך השנים ומעניקה שירות רפואי מיטבי לתושבי כרמיאל. בתחילת השבוע בישר לי אינג' שלמה פרי מנהל המחוז של כללית, שהם הגיעו להסכם עם טרם ובתוך זמן קצר יוכלו חברי הכללית ליהנות משרותי מוקד טרם. זו בשורה טובה, מאוד שכן מרבית תושבי כרמיאל הינם חברי שירותי בריאות כללית והיה לי חשוב מאוד שגם הם יוכלו ליהנות משרות חשוב זה".

פרי מסר שההסכם עם טרם עתיד להיכנס לתוקף החל מספטמבר, כך שבחגים כבר ייהנו ממנו תושבי כרמיאל והסביבה. עד אז יסתיימו תהליכים חוקיים של ביטול ההסכם עם ביקור רופא, הסדרה מלאה של החוזה עם טרם והיערכות טרם לקליטת פונים רבים של כללית, שהיא קופת החולים הגדולה באזור.

פרי הוסיף: "ההסכם עם טרם משלים מערך פתרונות למצבים דחופים של כללית, כאשר בשעות היום מפעילה כללית שירות ייחודי באזור, של מיון יום. השירות פועל במרפאה המקצועית של כללית, על ידי מומחים בטראומה וברפואה פנימית, עם אמצעי הדמיה ויועצים מכלל התחומים, מיטות השהייה ומכשור שמאפשרים, במקרים רבים, מתן טיפול איכותי במקום, ללא צורך בפנייה לחדר מיון.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות