fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: אנרכיה בסקייט פארק

הסקייט פארק, בכרמיאל הושחת ורוסס בכתובות גרפיטי. העירייה: "ונדליזם כזה פוגע בעשרות הילדים ובני הנוער הנהנים מהסקייט-פארק בכל יום"
ונדליזם בסקייט פארק
ונדליזם בסקייט פארק (צילום: אלכס הובר)

בסוף השבוע האחרון הושחת הסקייט פארק בכרמיאל.  השלט שהיה תלוי על הקיר נשבר ורוססו כתובת גרפיטי בכל המתקנים. הגרפיטי שרוסס על מתקן הרמפות לא ניתן לתיקון שכן זהו פח מגולוון. מדובר במקרה ונדליזם הפוגע בעשרות הילדים ובני הנוער הנהנים מהמקום בכל יום. הוגשה תלונה במשטרה, אך בינתיים בעירייה מקווים כי מי שביצע את ההשחתה יבוא במהרה על עונשו ונערכים לשיקום המקום.

ונדליזם בסקייט פארק
ונדליזם בסקייט פארק (צילום: אלכס הובר)
גרפיטי על קירות הסקייט פארק
גרפיטי על קירות הסקייט פארק (צילום: אלכס הובר)

מעיריית כרמיאל נמסר: "עיריית כרמיאל השקיעה משאבים רבים בהקמת הסקייט-פרק בפארק רבין בכרמיאל ובסוף השבוע האחרון הוא הושחת באופן חמור ביותר. ונדליזם כזה פוגע בעשרות הילדים ובני הנוער הנהנים מהסקייט-פארק בכל יום. הוגשה תלונה במשטרה ואנו מקווים כי מי שביצע את ההשחתה הנוראה הזו יבוא במהרה על עונשו. אנו פונים אל בני הנוער והשכנים, להודיע מיידית למוקד העירוני. בכל מקרה שאתם מבחינים שמתבצע ונדליזם במקום ובמקומות אחרים בעיר. אל תתנו לזה יד!".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות