fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל:מנהל אגף הנוער התפטר במפתיע

באגף הנוער נדהמו כשתומר הופמן הגיש מכתב התפטרות, אך הוא לא נשמע מתלבט: "אחרי 25 שנים, אני מרגיש שמיציתי ורוצה לטפל באבי החולה"
התפטר במפתיע אחרי 25 שנים. תומר הופמן. צילום: אלכס הובר
התפטר במפתיע אחרי 25 שנים. תומר הופמן. צילום: אלכס הובר

עובדי אגף הנוער העירוני הופתעו כאשר נודע כי מנהל האגף ב-25 השנים האחרונות, תומר הופמן, הודיע על עזיבתו המידית. רק לפני כחודשיים  נבחר במכרז עירוני ועבר מרשת המתנ”סים לעירייה. ההודעה הפתאומית נמסרה פחות מחודשיים אחרי שנבחר מחדש לתפקיד במכרז עירוני. מי שיחליפו בתפקיד בימים הקרובים, באופן זמני, הוא אלי שדה, ראש מינהל התרבות העירוני.

הופמן החל את דרכו ברשת המתנ”סים כמדריך נוער, בהמשך עבד באגף הנוער העירוני. שבע שנים מאוחר יותר מונה למנהל המחלקה. עיסוקו של אגף הנוער במתן מענה לפעילות לילדים ובני נוער באמצעות  תנועת נוער, הכשרות מקצועיות, פעילויות בחופשים וחגים של בני הנוער וכן כל תחומי ההדרכה, מסיבות ופעילויות אחרות .

סועד את אביו. תומר הופמן (צילום: אלכס הובר)

בתוקף תפקידו הופמן היה ממונה על ניהולו של מועדון הריימנס, אשר נבנה מתרומות שיועדו למקום שישמש את בני הנוער. במסגרת זאת מופעלים במקום מספר מיזמים באמצעות שותפות 2000. פעילות אגף הנוער מתקיימת גם בשכונות במתנסי"ם מכוש, מתנ”ס רבין, מתנ”ס מגדים וגבעת רם.

מהי הסיבה לעזיבתך?

"אחרי 25 שנים אני מרגיש תחושת מיצוי, אני רואה שאין לאן להתקדם, ומעדיף לסעוד את אבי החולה.

"הטיפול באבא מקשה עלי לעשות את שני הדברים באופן ראוי. אני מרגיש שאני לא עושה כמו שצריך לא את זה ולא את זה ולכן הייתי חייב להחליט.  אי הוודאות סביב הטיפולים גוזלים ממני את כל הזמן, והאנרגיות.

– בכל זאת זה נראה כהחלטה חפוזה

התלבטתי בשבועות האחרונים, אבל בסוף החלטתי . אני מיוזמתי באתי והנחתי את מכתב ההתפטרות, ונימקתי בכך שאני רוצה לפנות את כל הזמן שלי לטיפול באבא שלי. העירייה והמתנ"ס מצידם היו הכי בסדר, מה שביקשתי קיבלתי ואין לי טענות".

הופמן מסביר כי אינו מתכוון לחפש עבודה בחודשים הקרובים, שכן הוא מעוניין להתמקד רק בעניין האישי. בעתיד הרחוק ישקול שינוי כיוון. על השאלה האם גם עזיבת העיר עומדת על הפרק השיב בשלילה :"אני מתכוון להמשיך לגור בכרמיאל עם משפחתי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות