fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף גברים: אליצור כרמיאל פותחת עונה בליגה השניה

קבוצת הכדורעף של אליצור כרמיאל, שירדה בתום העונה שעברה לליגה הלאומית, תפתח השבוע את עונת המשחקים בתקווה לשוב חזרה לליגת העל.
ירידה לצורך בנייה מחדש. היו"ר יצחק קפלן (צילום: אדריאן הרבשטיין)
ירידה לצורך בנייה מחדש. היו"ר יצחק קפלן (צילום: אדריאן הרבשטיין)
ירידה לצורך בנייה מחדש. היו"ר יצחק קפלן (צילום: אדריאן הרבשטיין)
ירידה לצורך בנייה מחדש. היו"ר יצחק קפלן (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אחרי ארבע שנים בליגת העל, תפתח ביום חמישי הקרוב (31/10) אליצור כרמיאל את העונה בליגה הלאומית, אליה ירדה בסיום העונה שעברה.

ההגרלה זימנה לכרמיאל שני משחקי בית רצופים. במחזור הראשון (יום חמישי, שעה 19:30, אולם בית הספר פסגות) היא תארח את מכבי חיפה ושבוע לאחר מכן (יום חמישי, 3/11), היא תארח את הפועל עמק המעיינות.

הליגה הלאומית תמנה בעונה הקרובה 8 קבוצות ומלבד כרמיאל ישחקו בליגה זו: מכבי חיפה, מכבי נווה שאנן, עמק המעיינות, נבחרת האקדמיה, מ. ס. עילבון, מכבי בני נצרת ומכבי עוספיא. בתום העונה, שתי הקבוצות שתדורגנה ראשונות, יזכו בכרטיסי העלייה הנכספים לליגת העל.

ערב פתיחת העונה, אומר היו"ר הוותיק של המועדון יצחק קפלן: "אני מקווה שזו היתה ירידה לצורת בנייה מחדש. יש אצלנו שחקנים מוכשרים ואני רואה בעונה הקרובה הזדמנות להכשיר ולטפח את דור העתיד של הכדורעף בכרמיאל כדי שבעתיד תהיה לנו תשתית מקומית טובה וחזקה. הליגה הלאומית יכולה להיות במה מצוינת עבור השחקנים הצעירים שלנו שבאותה הזדמנות יצטרכו להוכיח את יכולתם ולצבור ניסיון. כרגע אנחנו לא חושבים על עלייה, אלא על הבראת הקבוצה. נראה איך הליגה תתפתח ואז נחליט לגבי ההמשך".

המאמן אלכס קפלן, ממשיך בתפקידו ולרשותו סגל השחקנים הבא: יורי קריצ'בסקי, ג'ימי סרויה, יוסף חלבי, סמי חוראני, נועם קובה, איתן סמבורסקי, מקס דנצ'רוב, אוהד טל, מקס קולסניקוב, ניקולאי קים ויגאל מירוצ'נקו.

בכרמיאל ויתרו על שחקן חיזוק זר במטרה לצמצם בעלויות הכספיות.

מלבד הקבוצה הבוגרת, תיוצג אליצור כרמיאל גם על ידי 4 קבוצות של נוער ונערים (בנים ובנות). זאת, לצד פעילות של כ-100 ילדים בגילאי 6-14 בבית הספר לכדורעף.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות