fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: אליצור כרמיאל מתכוננת לקרב ההישרדות בליגת העל

אליצור כרמיאל סיימה השבוע את דרכה במסגרת גביע המדינה לאחר שהפסידה כבר בשלב הראשון, במשחק חוץ, להפועל מנשה/חדרה/עמק חפר. כרמיאל פתחה מצוין את המשחק והדהימה את המארחים כשהובילה כבר ביתרון, 7:24 במערכה הראשונה. אלא שאז כרמיאל נרדמה ואפשרה למארחים לצמק. למרות זאת, הצליחה כרמיאל לסיים את המערכה בניצחון, 18:25. כרמיאל אומנם נתנה פייט ליריבה, אבל התקשתה לשמור על יציבות לאורך ההמשך והתאוששות של המארחים הובילו אותם לנצח ב-3 המערכות הבאות, 18:25, 18:25, 20:25.

לכרמיאל הרבו להנחית נקודות: פאדי דניאל – 13 נק', ארטיום מלמוד ודולב ליבלינג – 11 נק' כ"א.

היו"ר-מאמן יצחק קפלן, הגיע למשחק כשהוא חולה (שפעת), ומי שניהל במקומו את המשחק היה בנו, המאמן אלכס קפלן.

alexkaplan1
החליף את אבא על הקווים. אלכס קפלן (צילום: אלכס הובר)

יצחק קפלן: "אחרי שהובלנו במערכה הראשונה, היתה אצלנו נפילה, כמו תמיד, ולא היה מענה למכות הפתיחה שלהם. אחרי שהם ניצחו בשתי המערכות הבאות, איבדנו מעט מהביטחון ולמרות זאת הצלחנו לחזור לעצמנו במערכה השלישית, שהיתה צמודה. לקראת הסוף עשינו כמה שגיאות והפסדנו".

אליצור כרמיאל, שסיימה את העונה הסדירה כשהיא מדורגת במקום השביעי (מבין 8 קבוצות) עם 7 נקודות ומאזן של 2 ניצחונות ו-12 הפסדים, תפתח ביום שלישי הקרוב (14.2) את משחקי הפלייאוף התחתון במשחק חוץ נגד הפועל ירושלים.

הפלייאוף התחתון יכלול, מלבד אליצור כרמיאל, עוד 3 קבוצות: ירושלים, הפועל מנשה/חדרה/עמק חפר וק. ק. ת"א. הנקודות שנצברו בליגה הסדירה נגררות גם לפלייאוף התחתון, מה שאומר שלכרמיאל יתרון של 5 נקודות מהאחרונה בטבלה, ק. ק. ת"א.

בבית התחתון יהיו 6 משחקים, בית וחוץ, כך שאם כרמיאל לא תפסיד ליריבתה העיקרית נגד הירידה, ק. ק. ת"א, היא תבטיח לעצמה עונה נוספת בליגת העל.

היו"ר-מאמן יצחק קפלן: "אני מאמין שהסיכוי שלנו להישאר הוא גבוה, אבל בוא נחכה למפגשים בינינו ונראה מה יהיה. בספורט, הכל יכול לקרות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות