fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: אליצור כרמיאל ממשיכה לנצח בבית העליון

אליצור כרמיאל השיגה ניצחון שלישי רצוף במסגרת משחקי הבית העליון, אבל עיני המועדון נשואות לקבוצת הנערים של המועדון שתתמודד נגד הפועל עמק המעיינות במשחק על העלייה לליגת העל
הצטיין במשחק. וסילי פוליוב | צילום: אלכס הובר

לאומית (בוגרים)

אליצור כרמיאל התעוררה מאוחר מדי. במחזור האחרון רשמה הקבוצה ניצחון שלישי רצוף במסגרת משחקי הבית העליון כשגברה במשחק חוץ על הפועל ירושלים, 1:3.

כרמיאל טיילה במערכה הראשונה עם 16:25, התקשתה במערכה השנייה, שגם אותה ניצחה, 22:25, והפסידה במערכה השלישית, 25:23. במערכה הרביעית היא שוב חזרה לשלוט וסגרה עניין עם ניצחון, 15:25.

הניצחון ביסס את אליצור כרמיאל במקום החמישי בטבלה עם 15 נקודות ומאזן של 5 ניצחונות ו-3 הפסדים.

המאמן אלכס קפלן: "היה משחק לא קל, ואפילו בשלבים מסוימים מאוד צמוד, מול קבוצה עם שחקנים טובים ומנוסים. לשמחתי, היו לנו כמה רגעי מומנטום בהם הצלחנו לפתוח פער של נקודות ולהכריע את המשחק. בסך הכל אני מרוצה מהיכולות שהצגנו במשחקי הבית העליון".

ביום חמישי האחרון (11.4) נערך מחזור הנעילה של העונה כשאליצור כרמיאל אירחה את אס"א באר שבע (מקום רביעי, 18 נקודות). המשחק הסתיים לאחר סגירת הגיליון. בכל מקרה, אליצור כרמיאל רחוקה 5 נקודות מהמקום הראשון, כך שגם מבחינה תיאורטית אין לה סיכוי לזכות בכרטיס העלייה לליגת העל.

ארצית (בוגרים)

אליצור כרמיאל סיימה את העונה עם ניצחון חוץ על האחרונה בטבלה, הפועל עראבה, 0:3. למרות הפערים בטבלה, התקשתה כרמיאל ונגררה לשלוש מערכות ארוכות שהסתיימו בניצחונות דחוקים: 20:25, 21:25, 25:27.

כרמיאל סיימה את הליגה כשהיא מדורגת במקום השני בטבלה עם 33 נקודות ומאזן של 10 ניצחונות ו-8 הפסדים. למרות מיקומה הגבוה בטבלה, כרמיאל לא היוותה פקטור ממשי במאבק העלייה שכן היא רחוקה 17 נקודות מהמוליכה, הפועל כאוכב, שהעפילה לליגה הלאומית.

נערים: העלייה, בידיים שלהם

ביום שישי הקרוב (12.4) יערך המחזור האחרון במסגרת משחקי הבית העליון, כשבמוקד: עימות ישיר במאבק על כרטיס העלייה לליגת העל, בין אליצור כרמיאל, שמדורגת במקום הראשון בטבלה, לבין סגניתה, הפועל עמק המעיינות, שתארח את המפגש. לשתי הקבוצות מאזן של 5 ניצחונות והפסד בודד. המנצחת במפגש הזה תבטיח באופן ודאי את זכייתה באחד משני כרטיסי העלייה לליגת העל.

הצלע השלישית במאבק היא השלישית בטבלה, אליצור אשקלון, שגם לה 11 נקודות, והיא תארח את הפועל רחובות, שלמעשה איבדה את סיכויה לעלות ליגה. רק הפסד מפתיע של אשקלון בביתה, יותיר את כרמיאל ועמק המעיינות בראש ויזכה אותן בשני כרטיסי העלייה. יהיה אש.

המאמן אוהד טל, הגביר השבוע את קצב האימונים והכין את שחקניו גם מבחינה מנטאלית. המנהל המקצועי של המועדון אלכס קפלן, אמר לקראת המפגש: "יש לנו קבוצה טובה ומוכשרת שלא נופלת מהפועל עמק המעיינות, ככה שלמרות יתרון הביתיות שלהם, הכל פתוח והכל אפשרי. אנחנו צריכים לבוא למשחק הזה מרוכזים ולהפגין ביטחון כבר מהדקה הראשונה. מי שתהיה פחות לחוצה ויותר מרוכזת, תנצח. אני מקווה שנעשה את זה ונעלה לליגת העל. מגיע לקבוצה הזאת לעלות".

נערים – צמרת טבלת הבית העליון

  1. אליצור כרמיאל – 11 נק'
  2. הפועל עמק המעיינות – 11 נק'
  3. אליצור אשקלון – 11 נק'
  4. הפועל רחובות – 9 נק'

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות