fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יש קליבר בכרמיאל

חברת קליבר 3, בית ספר לאבטחה וללוחמה בטרור מהגדולים ומהמובילים בארץ, החלה להפעיל את המטווח העירוני בכרמיאל
צוות מיומן ובעל ניסיון צילום: באדיבות קליבר 3

יריה לטווח ארוך:  חברת קליבר 3 החלה לאחרונה להפעיל את המטווח העירוני בכרמיאל. קליבר 3 נקראת על שם סרן חגי חיים לב ז"ל, גיסו של סא"ל שרון גת, מנכ"ל החברה ומג"ד במילואים.

החברה היא בית ספר לאבטחה וללוחמה בטרור מהגדולים ומהמובילים בארץ,  עובדת בשיתוף פעולה עם החברה הכלכלית לכרמיאל ומנהלת את המטווח באמצעות מאיר מדר.

לקליבר 3 פרישה ארצית עם סניפים בגוש עציון, במגדל העמק, באיילת השחר ובכרמיאל. יצויין כי החברה היא ספק של משרד הביטחון, מאושר בתו התקן של מדור הכשרות במשטרת ישראל ופועלת בסמכותו של המשרד לביטחון פנים. אוכלוסיות היעד שמגיעות להדרכה בקליבר 3 הן יחידות מובחרות של צה"ל ומשטרת ישראל, מאבטחי מערך האבטחה של משטרת ישראל ואזרחים מהארץ ומחו"ל.

צוות מיומן ובעל ניסיון צילום: באדיבות קליבר 3

המתאמנים במתקני קליבר 3 כוללים מאבטחים מפרויקטים כמו המעברים של עוטף ירושלים, הרכבת הקלה, משרדי ממשלה, יחידת הסמך של משרד ראש הממשלה, מתקנים ממשלתיים ועוד כהנה וכהנה. במטווח כרמיאל תפגשו צוות מיומן ובעל ניסיון שצמח מתוך יחידות ממלכתיות ויחידות מיוחדות של צה"ל ושמביא מניסיונו הרב לאימוני קליבר 3. מהחברה נמסר כי היא רואה חשיבות מיוחדת בהקניית ידע ומיומנות בלוחמה גם לאזרחים שאינם עובדים בתחום האבטחה.

בקליבר 3 ישנם אימונים מקצועיים לבעלי רישיונות נשק פרטיים ואימונים להגנה עצמית לנשים, גברים, ילדים ולבעלי מוגבלויות שאינם נושאי נשק. כמו כן, בקליבר 3 ישנה תוכנית רבת שנים של הכנת נוער לשירותם הצבאי. תוכנית זו משלבת הקניית ידע בלחימה ובשיפור הכושר הגופני תוך הקניית ערכים של ציונות, משמעת, עזרה הדדית ושייכות למדינת ישראל. תוכנית זו הוכיחה את עצמה בשילובם של בוגרי התוכנית ביחידות מובחרות בצה"ל.

בקליבר 3 ישנן תוכניות ייחודיות המאפשרות לאזרחים מחו"ל להגיע וללמוד את תורת הלחימה הישראלית. לתוכניות אלו מגיעים תיירים מארצות רבות אשר חלקם נושאים בתפקידים פיקודיים צבאיים או משטרתיים וחלקם אזרחים פשוטים. תוכניות אלו משלבות תצוגות תכלית של צוות קליבר 3 אימוני לחימה, הדרכות ירי וציונות. המטרה בתוכניות אלו, מעבר להיותן מקצועיות וחווייתיות, היא החינוך לערכיות ולציונות והתוצאה היא בנייתו של מערך שגרירים בעולם המפיצים את שיטות הלחימה הישראליות ואת הזכות לקיומנו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות