fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ישיבת מליאת מועצת העיר ארכה מספר דקות בלבד

משה קונינסקי (צילום: גיל גולדשטיין)
משה קונינסקי (צילום: גיל גולדשטיין)
משה קונינסקי
שיפור ביצועים. קונינסקי (צילום: גיל גולדשטיין)

ביום רביעי שעבר התקיימה ישיבת מליאת מועצת העיר החודשית. לדברי חברי האופוזיציה סירב ראש העיר עדי אלדר לדון בנושאים שהועלו לסדר היום על ידם. הישיבה עצמה ארכה כ-15 דקות לאחר שיו"ר האופוזיציה משה קונינסקי עזב במחאה על שאלדר סירב לדון בנושאים שהועלו על ידם. הישיבה ננעלה ארבע דקות לאחר עזיבת חברי האופוזיציה.

קונינסקי: "אלדר אינו נוהג בדרך דמוקרטית , מעדיף לסתום פיות ולא נותן ביטוי לאופוזיציה, אלדר שוכח שכ ארבעים אחוזים מתושבי העיר מיוצגים על ידי וההתנהלות שלו ושל חברי הקואליציה אינה אתית , אינה נורמטיבית ואינה נהוגה במקומות נאורים ".

לדברי קונינסקי בישיבה לא עלו לדיון נושאים חשובים רבים שביקשה האופוזיציה לקיים בהם : בטיחות הולכי רגל במעברי חצייה בעיר , בזבוז משאבי ציבור במשרות חדשות שמעוררות חשד שהומצאו, לכאורה, על מנת לספק מקומות תעסוקה למקורבים . חובות של עשרות מיליוני שקלים שחייבת העירייה לבנקים ולחברת מקורות. נסיעות עובדי עירייה ונציגי ציבור למשלחות על חשבון קופת העירייה, קיום הסכמי ברית ערים תאומות ללא כל תכלית ומטרה. ללא כל תרומה משמעותית לעיר ותושביה רק במטרה למצוא לכאורה , מסלול להוצאת עובדי עירייה ונבחרי ציבור ומקורבים לטיולים בחו"ל. קונינסקי מסר לצפון1 כי הוא וחברי סיעתו סירבו להצעת ראש העיר כי נציג סיעתם ישתתף במשלחת לעיר תאומה מץ בצרפת , משלחת שאליה יצאו כ שמונה נציגי עירייה , חברי מועצה ועובדי מתנ"ס.

קונינסקי הזהיר כי המשך התנהלות ישיבות המועצה בדרך שכזו תביא אותו לפנות למבקר המדינה ולמשרד הפנים בדרישה להנחות את אלדר לתקן את ההתנהלות בישיבות.

תגובת עיריית כרמיאל באמצעות הדוברת לביאה שלו-פישר: "מועצת העיר כרמיאל מתנהלת, תמיד, בהתאם לכללים ובהתאם לחוק. מטבע הדברים לא כל דבר המועלה על ידי האופוזיציה מתקבל על ידי חברי המליאה וניתן להבין את התסכול של חברי האופוזיציה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות