fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוגב אלישע מהפועל כרמיאל: "לא עוזבים קבוצה במצוקה"

אם היה דבר אחד ברור ליוגב אלישע (30), במהלך הקיץ הסוער שעבר על קבוצתו הפועל כרמיאל, זו העובדה שהוא לא הולך לשום מקום. קפטן הקבוצה בשנתיים האחרונות, החליט להישאר בקבוצה ודחה על הסף הצעות מקבוצות אחרות.

אלישע, שבעונה הקרובה יחתום עונה שמינית ברציפות בהפועל כרמיאל, מסביר: "הפועל כרמיאל, למרות הכל, זה מועדון חם ומסודר וטוב לי פה. לא עוזבים קבוצה ברגע של מצוקה, ככה שאין לי מה לחפש בקבוצות אחרות".

מה ענית לקבוצות שפנו אליך?
"האמת, אפילו לא שקלתי את ההצעות. מי שמכיר אותי יודע שאני נאמן, וכקפטן הקבוצה, הרגשתי גם מחויבות למערכת. הלב לא נתן לי לעזוב את הקבוצה. לשמחתי, כל מי שפנה אליי, הבין את החלטתי".

גם כשפעילותה ועתידה של הקבוצה היה בספק?
"כן. אמרתי לעצמי שאשחק בכרמיאל או שאפרוש. עשירים כבר לא נהיה מכדורגל, אז מקסימום היה לי יותר זמן להשקיע בעסק הפרטי, שזה אתר ספורט בגליל".

היו"ר שלכם ציון טויטו, הופתע מההחלטה שלך להישאר?
"ציון מכיר אותי ואת האופי שלי, לכן אני לא כל כך חושב שהוא הופתע. יש לנו המון שיחות ועל סמך ההיכרות בינינו, אני חושב שבתוך תוכו הוא ידע שאשאר".

yogevelisha
השורד האחרון. יוגב אלישע (צילום: אלכס הובר)

אתה מבין שהולכת להיות לכם עונה קשה?
"למרות שכולם צופים שהסיכויים שלנו לשרוד בליגה בתנאים הנוכחיים הם קטנים, אני עדיין מאמין בקבוצה. מבחינתי, העונה הקרובה היא אתגר עצום עבורנו. כולם פה יודעים שהולכת להיות עונה קשה, אבל אף אחד לא מרים ידיים. להיפך, כולם עובדים קשה כדי להצליח".

סגל הקבוצה מתבסס על הרבה מאוד שחקני צעירים חסרי ניסיון. אתה חושב שהם יכולים ומסוגלים לעמוד באתגר?
"נכון שמלבדי וסהר דהן, אין אף שחקן עם ניסיון, אבל יש לנו שחקנים צעירים ומוכשרים. אני מאמין שאם נדע להתחבר, תהיה לנו קבוצה טובה שיכולה להפתיע. אנחנו ריאליים ואף אחד לא מדבר על צמרת או מרכז טבלה. לכולם ברור שהמטרה העיקרית היא להישאר בליגה ולשרוד את העונה הפיננסית בשלום. אומנם אין לנו שמות ואין כוכבים, אבל הקבוצה תהיה יותר קבוצתית. אני גם מאמין שהקבוצה עוד תתחזק ויצטרפו אלינו שחקנים עם ניסיון שיעזרו לייצב את הקבוצה".

המאמן צביקה דונט, שהיה עוזר מאמן בשש השנים האחרונות, יכול להוביל את הקבוצה?
"בהחלט כן. אל תשכח שלפני האיחוד בין כרמיאל לצפת, קיצי היה המאמן הראשי של הפועל כרמיאל. אני חושב שעצם העובדה שהוא עבד בשנים האחרונות לצד מאמנים טובים, הוסיפה לו לידע ולניסיון. יש לקיצי חיבור מצוין עם השחקנים, הוא נוסך בהם ביטחון ומאמין בהם, ויש לכך השפעה חשובה על הצלחה של קבוצה".

אתה מאמין שהפועל כרמיאל תישאר בליגה?
"אם לא הייתי מאמין, לא הייתי נשאר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות