fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יואב הרשקוביץ פוטר מאימון מכבי כרמיאל

מיד לאחר ההפסד לאחרונה בטבלה בשבוע שעבר, הודיע מנכ"ל הקבוצה למאמן כי הוא מסיים את תפקידו. עדיין לא מונה לו מחליף
יואב הרשקוביץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)
יואב הרשקוביץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)
יואב הרשקוביץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)
יואב הרשקוביץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)

בשבוע שעבר מכבי כרמיאל הפסידה 83:80 (לאחר הארכה) לאחרונה בטבלה מכבי טבריה, שהשיגה על גבה את הניצחון הראשון שלה העונה. מנכ"ל הקבוצה יוסי אסדו לא חיכה הרבה, ומיד לאחר ההפסד פיטר את מאמן הקבוצה יואב הרשקוביץ'.

אסדו: "זה לא הלך. להפסיד לקבוצה האחרונה שלא ניצחה אף פעם אחרי שאתה מוביל 17 הפרש זה לא לעניין".
זה לא מהלך פזיז מידי? רק תחילת העונה.
"זה לא פזיז, אחר כך יהיה יותר גרוע".

הרשקוביץ: "אז הפסדנו לטבריה, לא קרה כלום. אנחנו עדיין במרחק ניצחון אחד מחמש קבוצות בצמרת. אני רק מחכה לכסף שלי וזהו. אני מכיר את אסדו קרוב ל-20 שנה.ברגע שאמר לי טוב אני לא רוצה שנמשיך, אמרתי אין בעיה, תפצה אותי ככה וככה, הוא אומר אוקיי. אני לא מתרגש בכלל. קבענו מטרות בתחילת העונה, הוא אמר לי פשוט תשאיר אותי ליגה. אמרתי לו שאני מתחייב להביא שלושה מבוגרים מנוסים והשאר צעירים ועמדתי בזה. הבאתי את אורן בן חמו ופתאום הוא ראה שהקבוצה טובה, פתאום הוא רוצה לעלות. אמרתי לו שאם הוא רוצה לעלות חייב לחזק את הקבוצה. הוא גם אמר לי בוא נחכה לסוף הסיבוב הראשון נראה מה מצבנו ונראה אם נחזק את הקבוצה".

מחר (שלישי) תתארח כרמיאל אצל הפועל גלבוע/מ.ותיקים. עדיין לא מונה מאמן חדש לקבוצה וככל הנראה אורן בן חמו ישמש כמאמן שחקן.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות