fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס שולחן: קרינה אדמסקי למען הדור הצעיר

שחקנית קבוצת הנשים של הישגי כרמיאל, נפגשה עם שחקניות העתיד של המועדון וסיפרה על דרכה לצמרת
קרינה אדמסקי במפגש עם השחקניות הצעירות של המועדון
קרינה אדמסקי במפגש עם השחקניות הצעירות של המועדון

איגוד טניס השולחן בישראל בשיתוף אתנה ישראל, פרויקט הספורט הלאומי לקידום נשים בספורט ואגודת הישגי כרמיאל, קיימו בבית הספר האיריסים בכרמיאל, פעילות מיוחדת, במהלכה התארחה קרינה אדמסקי, שחקנית קבוצת הנשים של הישגי כרמיאל מליגת העל ונבחרת ישראל ואלופת ישראל בזוגות, למפגש עם כ-90 ספורטאיות צעירות.

אדמסקי חשפה בפני הבנות הצעירות את סיפורה האישי, החל מראשית דרכה כבר בגיל 7 בענף הטניס שולחן, על האתגרים המקצועיים והמנטליים עמה התמודדה, ועד הגעתה למעמד הנחשב של אחת משחקניות הטניס שולחן המובילות בישראל. אדמסקי גם סיפרה על השילוב בין רצונה לשרת את המדינה והתגייסותה לשירות צבאי לבין היותה ספורטאית מצטיינת. הבנות הצעירות גמעו בשקיקה את דבריה ובסיום אף זכו לחוות עמה כמה משחקוני ראווה.

רכז אתנה באיגוד הטניס שולחן בישראל יואב ריכטר, סיכם: "אני מבקש להודות לאגודת הישגי כרמיאל על הארגון המופתי בקיומו של המפגש, למנהל בית הספר איתן וידר, למאמנים איריס שטיין ודימה אברמנקו וכמובן לקרינה אדמסקי, שנרתמה לפרויקט החשוב הזה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות