fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס שולחן: כרמיאל עלו לחצי גמר גביע המדינה

ליגת העל (גברים)

הישגי כרמיאל העפילה לשלב חצי גמר גביע המדינה אחרי שגברה בשלב רבע הגמר על הפועל לוד, 0:3. יורי דימנט, גל פרפל והזוג דימנט והמאמן-שחקן דימה אברמנקו, השלימו ניצחונות זהים של 0:3, על יריביהם בדרך לשלב הבא, שיערך ב-12 באפריל. יריבתה של כרמיאל בחצי הגמר תהיה הפועל גליל תחתון.

ביום שלישי השבוע נפתחו משחקי הפלייאוף העליון. כרמיאל הובסה במפגש הראשון על ידי מכבי רחובות, 4:0. מפגש הגומלין יערך בשבוע הקרוב  בכרמיאל (יום שלישי, 8.3, שעה 19:00, אולם בית הספר האיריסים).

המאמן-שחקן דימה אברמנקו: "מבין 4 מפגשים בהם הפסדנו, 3 היו צמודים מאוד, כך שהסיכוי שלנו עדיין קיים. נכון שזה לא יהיה קל, אבל זה בהחלט אפשרי. נעשה את הכל כדי לעשות את זה".

לאומית (נשים)

הישגי כרמיאל 1, רשמה במחזור האחרון ניצחון כפול כשגברה על מועדון טניס שולחן חיפה, 0:3, אחרי ניצחונות של שלי רבינוביץ' (1:3), יעל יחנס (0:3) ורבינוביץ' ויחנס בזוגות (0:3), ועל כרמל חיפה, 1:3, עם ניצחונות של שלי רבינוביץ' (0:3 ו-1:3) ויעל יחנס (1:3). הניצחונות העלו את הישגי כרמיאל 1 למקום ה-4 בטבלה (מבין 7 קבוצות), עם 16 נקודות ומאזן של 6 ניצחונות ו-4 הפסדים.

הישגי כרמיאל 2 הפסידה בשני המפגשים ליריבותיה מחיפה בתוצאה זהה, 3:0, וירדה למקום ה_5 בטבלה עם 13 נקודות ומאזן של 3 ניצחונות ו_7 הפסדים.

ליגת העל (נוער)

קבוצת הנוער של הישגי כרמיאל, עלתה לחצי גמר אליפות המדינה אחרי שהשלימה ניצחון כפול על הפועל ירושלים. המפגש הראשון הסתיים בניצחון של כרמיאל, 1:4, ובמפגש השני, שהתקיים בירושלים, גברה כרמיאל על יריבתה, 0:4, עם ניצחונות של גל פרפל (0:3), רון דימנט (0:3), יאן שוייפר (1:3) ודימנט ופרפל בזוגות (0:3).

בחצי הגמר (הטוב מ-3) תפגוש כרמיאל את הפועל גבעתיים. המפגש הראשון יתקיים ב-31.3.

הישגי כרמיאל גם העפילה לחצי גמר אליפות הארץ, שם תשחק נגד הפועל גבעתיים. המשחק הראשון יערך בגבעתיים והגומלין יתקיים בכרמיאל (יום רביעי, 9.3, שעה 19:00, אולם בית הספר האיריסים).

ron-perpel-yan
בחצי הגמר, רק בגביע וגם במאבק על האליפות. רון דימנט, גל פרפל ויאן שוייפר (צילום: באדיבות הישגי כרמיאל)

בחצי הגמר, רק בגביע וגם במאבק על האליפות. רון דימנט, גל פרפל ויאן שוייפר (צילום: באדיבות הישגי כרמיאל)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות