fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חתך את פניו של נהג המונית- רק בגלל שהוא ערבי

נהג מונית הותקף במהלך נסיעה בכרמיאל על ידי נוסע שחתך את פניו בסכין וגרם לו לפצעים נוספים. הנוסע נמלט מהמונית. שוטרי תחנת כרמיאל עצרו חשוד בן 30 שיובא מחר לארכת מעצר. בחקירתו סיפר כי זיהה את מבטאו של הנהג והרקע למעשיו נעוץ-שינאתו לערבים
סכין אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: פאתרמדיה

חשוד בן 30 נעצר בשבוע שעבר בחשד כי תקף נהג מונית בכרמיאל שהסיע אותו לשכונת רבין בעיר. במהלך הנסיעה התנפל הנוסע על הנהג, חתך את פניו בסכין וגרם לו לפצעים נוספים. הנוסע נמלט מהמונית. הנהג התקשר לתחנת כרמיאל ודיווח על האירוע.

שוטרי בילוש וניידות סיור שהיו בשטח החלו לסרוק את האזור, כעבור זמן קצר עצרו חשוד כבן 30, במהלך המעצר האיש ניסה להתנגד ואף תקף את השוטרים. החשוד הועבר לתחנת המשטרה, בחקירתו טען כי הרקע למעשיו נעוץ בעובדה שהוא שונא ערבים. הוא זיהה את מוצאו של הנהג על פי המבטא והמראה.

מחר (חמישי) הוא צפוי להתייצב בבית המשפט לצורך הארכת מעצר, ובמשטרה אומרים כי כתב האישום יוגש בימים הקרובים. הנהג פונה לבית החולים ושוחרר לאחר טיפול.

סגן מפקד משטרת כרמיאל רפ"ק אמג'ד שייח אומר: "בנושאי אלימות, אין בכוונתנו לנהוג בשום מידה של סלחנות. כתב האישום יוגש תוך כדי המאסר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות