fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חתירה: מדליית כסף למורן סמואל באליפות העולם

החותרת הישראלית מכרמיאל, רשמה הישג שיא בקריירה שלה כשסיימה במקום השני באליפות העולם. סמואל: "אני מאושרת"
הישג שיא בקריירה. מורן סמואל חוצה את קו הסיום (צילום: דטלב סייב)
הישג שיא בקריירה. מורן סמואל חוצה את קו הסיום (צילום: דטלב סייב)
הישג שיא בקריירה. מורן סמואל חוצה את קו הסיום    (צילום: דטלב סייב)
הישג שיא בקריירה. מורן סמואל חוצה את קו הסיום (צילום: דטלב סייב)

החותרת הישראלית הפראלימפית מורן סמואל (31) מכרמיאל, רשמה בסוף השבוע שיא אישי בקריירה שלה, כשזכתה במדליית כסף אחרי שהגיעה למקום השני באליפות העולם בחתירה לנכים, שהתקיימה באמסטרדם, הולנד.

סמואל סיימה את מקצה ה-1,000 מטר בזמן של 5:33.86 דקות, אחרי בירגיט סקרסטיין מנורווגיה, שהוכתרה לאלופת העולם. סמואל הקדימה מדליסטיות אולימפיות לודמילה וו'אצק מבלארוס שסיימה במקום השלישי ואנה לישנקו מאוקראינה שהגיעה למקום הרביעי.

סמואל: "עברתי עונה של אימונים אינטנסיביים ותחרויות הכנה כדי להגיע לרגע הזה בשיא המוכנות והכושר. הרגשתי טוב מאוד באליפות ובמקצה הגמר נתתי את כל מה שיש לי. אני מאושרת מההישג ומהתוצאה".

סמואל, אלופת הארץ בחתירה ומדליסטית הארד מאליפות העולם ב-2011, היתה כדורסלנית מצטיינת בנירוסופט כרמיאל ובנבחרת הנשים הצעירה של ישראל. לפני 7 שנים הפכה משותקת מהחזה ומטה בעקבות קריש דם שחדר לחוט השדרה שלה. סמואל עברה שיקום ארוך בבית לוינשטיין, אך נותרה משותקת בגפיים התחתונות. למרות זאת, היא לא ויתרה על העיסוק בספורט, הביאה כבוד גדול למדינת ישראל בתחרויות בינלאומיות והעניקה השראה לנשים רבות במצבה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות