fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בענה: החשוד ברצח נער בן 16 שאיים עם נשק על השוטרים

חשד לרצח בצפון: בן 31 נורה למוות בכפר בענה. הובהל למרפאה מקומית בכפר יאסיף ונפטר מפצעיו
זירת רצח
זירת רצח (צילום ארכיון: שי וקנין)

עדכון (22:00):  בעקבות פעילות חקירה ומודיעין של תחנת כרמיאל הגיעו צוות יס"ם אורגן לביתו של אחד המעורבים ברצח, כשדפקו על דלת הכניסה החשוד כבן 16 יצא לעברם עם אקדח שלוף במטרה לאיים על השוטרים שחשו בסכנה ירו באוויר והשתלטו על הקטין ועל האקדח, אין נפגעים.

החשוד הועבר לחקירה בתחנה, צפויים מעצרים נוספים, סגן מפקד התחנה, רפ"ק שיח' אמג'ד שיבח את פעולות השוטרים וציין כי השוטרים פעלו בנחישות וסיימו את האירוע ללא נפגעים בנפש וציין: "אנו נגלה אפס סובלנות כלפי מי שיתקוף אנשי ציבור המבצעים עבודתם כחוק וכפי שציינתי צפויים מעצרים נוספים".חשוד יועבר לחקירת חוקרי היחידה המרכזית שבמחוז הצפוני.

בכפר בענה נורה מקומי בן 31, פונה למוקד רפואי בכפר יאסיף ונפטר מפצעיו,שוטרי תחנת כרמיאל בסיוע שוחרי יס"מ ומג"ב בכפר בודקים את נסיבות הירי.  נבדק חשד שהרקע לרצח סכסוך משפחתי. כוחות גדולים של תחנת כרמיאל והמחוז הצפוני נמצאים בזירת האירוע.

בהערכת מצב שקיים מפקד המחוז הצפוני ניצב זוהר דביר הוטלה החקירה על היחידה המרכזית שבמחוז הצפוני. הרקע הוא סכסוך משפחתי. גורמי חקירות, חוקרי זירת עבירה והמעבדה לזיהוי פלילי נמצאים בזירת האירוע ועוסקים בחקירת המקרה ואיסוף ראיות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות