fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

והיא שירדה: מכבי כרמיאל ירדה לליגה א'

שחקני מעלות מונעים מיאיר קצוטי עוד 2 נקודות (צילום: צליל צור)

דווקא במשחק הכי קריטי שלה העונה, ועוד בבית, נגד היריבה הישירה שלה במאבק נגד הירידה, נכנעה מכבי כרמיאל לעירוני קריית אונו, 68:46, ואיבדה כל סיכוי להישאר בליגה הארצית.

כך, עונה אחת בלבד אחרי שעלתה, נשרה מכבי כרמיאל בחזרה לליגה א'.

כרמיאל נראתה רע מאוד לאורך כל המשחק ולא היוותה יריב של ממש לאורחים. אחרי פיגור במחצית הראשונה, 34:23, לא הצליחה כרמיאל לבצע את השינוי המיוחל והמשיכה להפגין יכולת חלשה גם במחצית השנייה. שחקניה היו חסרי אנרגיה וכבויים. לא כך צריכה להיראות קבוצה שנלחמת על הישרדותה בליגה.

לא עמדו במשימה. יאיר קצוטי מכרמיאל מתקשה מול הגנת היריבה  צילום: צליל צור
לא עמדו במשימה. יאיר קצוטי מכרמיאל מתקשה מול הגנת היריבה צילום: צליל צור

האמת, חרב הירידה ריחפה באוויר לאורך העונה כולה. הסגל לא היה מספיק טוב ושרשרת הפסדים גרמה לשחקנים רבים לנטוש. המאמן מארק בריסקר נראה מיואש, בעיקר לאחר שיותר ממחצית סגל השחקנים שלו הוחלף. בשלב מסוים, לאחר שכרמיאל השיגה ניצחון ראשון, היה נדמה שבכל זאת יש סיכוי להציל משהו מהעונה, אלא שבמשחקים האחרונים שוב חלה ירידה דרסטית ביכולת הקבוצה, עד שהשבוע נחתם סופית הגולל על התקווה.

מנכ"ל הקבוצה יוסי אסדו: "שום דבר לא הלך לנו העונה. כל הפעולות שביצענו, כולל החלפת שחקנים, לא שינו את המצב. למרות שבמבחן התוצאה נכשלנו, אני מודה לשחקנים שנתנו על המגרש את כל מה שיכלו. המטרה עכשיו היא לסיים את העונה בכבוד ולהתכונן לעונה הבאה".

קפטן הקבוצה ערן סודאי, שבעונה שחלפה חגג עליית ליגה עם מכבי קריית מצוקין, סיכם: "הרגשה לא נעימה. אף שחקן לא רוצה שיירשם לו ירידת ליגה בקריירה, אבל אין מה לעשות, זה הספורט. פעם אתה למעלה, ופעם למטה. מגיע שאפו גדול להנהלה שעשתה את הכל כדי שהקבוצה תצליח. הם היו לצדנו לאורך העונה כולה, ובעיקר ברגעים הקשים. תמיד חיבקו, תמכו ועודדו. עצוב לי גם עבורם שככה העונה נגמרה. ציפינו ליותר, אבל היו כל מיני סיבות שבגללן הקבוצה התקשתה להתרומם".

כבר עתה ברור, שהמאמן מארק בריסקר, לא ימשיך בעונה הבאה ויסיים את הקדנציה שלו לאחר 3 עונות.

היום (ראשון) תצא כרמיאל למשחק חוץ נגד בית"ר כפר יונה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות