fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל כרמיאל: 2 שחקנים בלבד נותרו מסגל הקבוצה בעונה שעברה

השמועות על עתידה של קבוצת הכדורגל הפועל כרמיאל, מתחילות להתבהר. זו התחושה לפחות שמנסה לשדר היו"ר ציון טויטו, שיודע שצפויה לו מלאכה רבה ועונה לא קלה בכלל.

ראשית, להפועל כרמיאל יהיה בעונה הקרובה את התקציב הנמוך ביותר בליגה א'. שנית, הקבוצה סבלה במהלך הקיץ משינוי קיצוני בסגל השחקנים, כשרק 2 מהם, יוגב אלישע וסהר דהן, נותרו מהעונה שעברה. לאימוני הפתיחה התייצבו קרוב ל-20 שחקנים, אך מלבד אלישע ודהן, כולם שחקנים צעירים מכרמיאל והסביבה שרק סיימו גיל נוער, ומנסים כעת להשתלב בקבוצה בוגרת.

"החשש עדיין קיים", מעיד טויטו, "אבל אימוני הפתיחה הראו שיש כיוון חיובי. הילדים האלה שבאים אלינו מכל האזור, יודעים שרק אצלנו תינתן להם ההזדמנות לשחק בליגה א'. אנחנו כרגע בשלב של בחינה ובודקים אלו שחקנים יכולים להתאים לנו. אנחנו במשא ומתן עם כמה שחקנים ותיקים ומנוסים, והשילוב הזה עם שחקנים צעירים ורעבים, בהחלט להצליח. אני מאמין שבסופו של דבר, תהיה לנו קבוצה טובה".

טויטו גם דוחה את השמועות על כך שהקבוצה אומנם נרשמה במשרדי ההתאחדות לכדורגל, אך טרם התגבשה החלטה סופית האם לפתוח את העונה.

yogevelisha
השריד האחרון. יוגב אלישע (צילום: אלכס הובר)

"נכון שהגענו לשלב שבו אנחנו צריכים כבר להחתים שחקנים והקופה ריקה, אבל נעשה את הכל כדי שהעסק הזה יצליח", הוא מדגיש, "אין לי שום כוונה להוציא כסף מכיסי הפרטי כדי לממן קבוצת כדורגל עירונית, ונצטרך להתמודד מול המגבלות התקציביות. אני עושה את תפקידי בהתנדבות ואני חושב שעד עכשיו אני עושה את זה בצורה טובה ביותר".

גם המאמן קיצי דונט, שותף לאופטימיות. "אני סומך על ציון. יש לו ניסיון וידע בניהול קבוצת כדורגל ואני בטוח שגם עכשיו, עם תקציב נמוך, הוא יוכל להוביל את הקבוצה".

למרות המהפכה הגדולה בסגל השחקנים, דונט מאמין שיהיה אפשר להרכיב קבוצה טובה. "השחקנים הצעירים האלה שבאים אלינו, מגלים באימונים המון התלהבות ורצון להצליח. אני רואה את הלהט ואת האש שיש להם באימונים, וזה נותן תחושה שלא הכל אבוד. יש בליגה א' 16 קבוצות ולא כולן חזקות. הפועל כרמיאל לא משחקת בליגה האנגלית. לא שאני חלילה מזלזל, אבל יש בליגה הזאת גם קבוצות בינוניות וקבוצות חלשות, ואיתן נוכל להתמודד. אנחנו עובדים קשה באימונים ובעתיד גם נתחזק בכמה עמדות. אני יודע שאנחנו הולכים לקראת עונה לא קלה ולא פשוטה, אבל מה האלטרנטיבה? לפרק הכל ולסגור את העסק? אני לא מאלה שמרימים ידיים. שחקנים יודעים שיש להם פה הזדמנות לשחק, לקבל דקות משחק ולצבור ניסיון, וזה עדיף להם מאשר לקשט את הספסל בקבוצות אחרות. עם מוטיבציה, הכל יכול לקרות. הכוונה שלנו היא לבנות קבוצה צעירה ודינמית ובעזרת עבודה קשה, אני מאמין שנוכל להפתיע".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות