fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העירייה לא אפשרה מפגש עם ח"כ גלאון באודיטוריום העירוני

ובעירייה מסבירים: "עיריית כרמיאל היא מוסד א~פוליטי ועל פי מדיניות העירייה לא מתקיימת בה פעילות פוליטית/מפלגתית כלשהי. האודיטוריום מיועד לפעילות של עמותות וולונטריות, חברתיות וקהילתיות"
זהבה גלאון השבוע בכפר ראמיה צילום: דב קולר
זהבה גלאון השבוע בכפר ראמיה צילום: דב קולר

תחת הכותרת "התנהגות כוחנית של עיריית כרמיאל -מסרבת לאפשר מפגש עם זהבה גלאון באודיטוריום ביום שלישי 29 לאפריל", נשלחה בסוף השבוע שעבר הודעה לעיתונות מדובר קשת כרמיאל לצדק חברתי, דב קולר.

קולר כותב: "הטיפול בניסיון האנטי דמוקרטי להצר את חופש הביטוי של מנהיגת השמאל הישראלית, הועבר למחלקה המשפטית של מרצ. קשת כרמיאל לצדק חברתי מזכירה לראש העירייה שגם בתקופת מערכת הבחירות למועצת העיר כרמיאל 2013, הוא ניסה למנוע את פעילות סוכות השלום האידיאולוגיות שלנו ברחבי העיר. על אף התנגדותו, אנו הקמנו חמש סוכות שלום ברחבי העיר במהלך חול המועד סוכות 2013, וקיימנו בהן שיחות על דמוקרטיה עירונית וזכויות האדם".

זהבה גלאון השבוע בכפר ראמיה צילום: דב קולר
זהבה גלאון השבוע בכפר ראמיה צילום: דב קולר

דוברת העירייה לביאה שלו~פישר מתארת את השתלשלות העניינים: "נאמן לדרכו, קולר (הדובר – ע.ר.ה) שולל כל מה שראש העירייה ועיריית כרמיאל עושים. הוא שכח לציין, מסיבותיו הוא, שכאשר הם פנו אל אב הבית של העירייה על מנת לתאם את האודיטוריום, איש לא ציין בפניו כי מדובר במפגש פוליטי. עיריית כרמיאל היא מוסד א~פוליטי ועל פי מדיניות העירייה לא מתקיימת בה פעילות פוליטית/מפלגתית כלשהי. האודיטוריום מיועד לפעילות של עמותות וולונטריות, חברתיות וקהילתיות.

"הטעיה מכוונת של עובד העירייה, באופן שעלול היה להכשיל אותו בתפקידו, אותו הוא מבצע במסירות, ומקצועיות, הינה דבר בזוי. ברגע שנודע לאב הבית כי מדובר בפעילות פוליטית, הוא הודיע על ביטול. קיימים אין ספור מקומות לקיום מפגשים פוליטיים בכרמיאל. ניתן להבין מאופן התנהלות העניינים כי מדובר בפרובוקציה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות