fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המכללה לכדורגל של כרמיאל כבשה את ברצלונה

חוויה אדירה ציפתה לילדי המכללה לכדורגל של כרמיאל שהתארחה בברצלונה. היתה אורחת כבוד במשחק של ברצלונה נגד אתלטיק בילבאו והשתתפה בטורניר בינלאומי, ביניהם ילדי קבוצת מילאן מאיטליה
חלום שהתגשם. שחקני כרמיאל באצטדיון קמפ-נואו בברצלונה
חלום שהתגשם. שחקני כרמיאל באצטדיון קמפ-נואו בברצלונה (צילומים: עצמיים)
חלום שהתגשם. שחקני כרמיאל באצטדיון קמפ-נואו בברצלונה
חלום שהתגשם. שחקני כרמיאל באצטדיון קמפ-נואו בברצלונה (צילומים: עצמיים)

"זו היתה חוויה של פעם בחיים", כך הגדיר אבי גיסברג, מנהל המכללה לכדורגל של כרמיאל, את ביקור קבוצתו במועדון הפאר הספרדי, ברצלונה. ילדי המכללה הוזמנו לביקור במסגרת שיתוף פעולה בין המכללה למועדון הפאר הספרדי. במהלך הביקור, זכו הילדים לסיורים מודרכים ברחבי העיר ברצלונה, ביקרו באצטדיון הכדורגל האולימפי וגולת הכותרת: השתתפות בטורניר בינלאומי מול קבוצות ילדים של מועדונים מובילים בעולם, ביניהם: מילאן האיטלקית (כרמיאל נוצחה, 4:2). גיסברג: "טקס הפתיחה היה מרשים ביותר ובנוכחות קהל של אלפים. היה מרגש להיכנס לאצטדיון ולצעוד עם דגל ישראל כשברקע מתנגן ההמנון הלאומי".

במהלך שהות המשלחת בברצלונה, הוזמנו הילדים לצפות במשחק ליגה של ברצלונה נגד אתלטיקו בילבאו. גיסברג: "עבור הילדים, לראות את שחקני ברצלונה עם ליונל מסי בגודל טבעי, הוא הגשמת חלום". ביום האחרון, ביקרו הילדים באצטדיון קמפ-נואו, כולל כניסה למתחם חדרי ההלבשה, עלייה לכר הדשא, סיור בחדר התקשורת ועמדות השדרנים וכן במוזיאון של ברצלונה, בה ראו את כל ההיסטוריה של המועדון הגדול וצילום משותף עם גביע האלופות.

המסע לברצלונה אורגן על ידי גיסברג, בשיתוף עמותת פרחי כרמיאל. גיסברג: "במהלך הביקור יצרו קשרים מצוינים עם אנשי ברצלונה והוחלט על המשך שיתוף הפעולה. המשלחת זכתה ליחס מעולה וזו ההזדמנות להודות גם למאמן מוטי מרדכי ולמנהל הקבוצה איציק שי, שעשו עבודה נהדרת עם הילדים וכמובן לפרדי לסרי, מנכ"ל עמותת פרחי כרמיאל".

גיסברג הוסיף וציין, כי מדובר בביקור שלישי של ילדי המכללה לכדורגל של כרמיאל בברצלונה והכוונה היא להמשיך במסורת זו גם בעונה הבאה. במכללה לכדורגל ביקשו גם להודות למאמץ הראשי של המועדון, אלעד דמתי מחברת סאן דיפנדר, לחברת רימקס תגליות כרמיאל ולחומוס המלכים כרמיאל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות