fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המיון לא בשביל כולם

שבוע שעבר הם גזרו את הסרט והבטיחו לשרת 300 אלף חולים בשנה. השבוע התגלה שלמיון החדש שנפתח בכרמיאל "טרם", אין הסדר עם שירותי בריאות כללית ולפיכך מבוטחיה לא יקבלו החזר על הטיפול
מיון טרם
מיון טרם (צילום: יח"צ)

לפני כשבוע דיווחנו בגאווה על פתיחתו של המרכז הראשון לרפואה דחופה בכרמיאל.

ימים ספורים לאחר אותה ידיעה החלו להגיע תלונות של מבוטחי שירותי בריאות כללית על כך שהם מחויבים לשלם 250 שקלים עבור הביקור, סכום אשר לא יוחזר להם, מאחר והקופה אליה הם משתייכים לא נכללת בין הקופות שהגיעו להסדר עם חברת טרם.

פ', אחד המתלוננים (השם המלא שמור במערכת), הסביר כי הגיע עם בת זוגו, חולת כליות מוכרת בשל בעיה כלשהי ובמקום הסבירו להם כי עליהם להגיע לבית החולים שכן התרופות לא נמצאות במקום. למרות זאת גבו מהם את הסכום והסבירו להם כי בהיותם מבוטחי הכללית לא יוכלו לקבל החזר.

בשירותי בריאות כללית מסבירים כי אכן נכון שאין הסדר עם "בטרם" אך זאת משום שיש להם שירותי רפואה דחופה בהסכם עם חברת "ביקור רופא" שמקום מושבה בשדרות קק"ל 99 , וזו אמורה לתת מענה בין השעות 19.00 ועד חצות.

מנכ"ל אדמיניסטרטיבי של טרם, רמי סדן , מסר בתגובה: "עם שירותי בריאות כללית אין לנו הסדר, מקווים שבעתיד גם הם יצטרפו"

מיון טרם
מבוטחי כללית לא יקבלו החזר. מיון טרם (צילום: יח"צ)

משרותי בריאות כללית נמסר: "כללית מעמידה לרשות תושבי כרמיאל והסביבה את פריסת השירותים הרפואיים הרחבה והאיכותית בהיקפה. בכרמיאל פועלות ארבע מרפאות ראשוניות בהם ניתנים שירותי רפואת משפחה, ילדים, נשים ומעבדה, זאת לצד פריסה נוספת של רופאים ראשוניים ילדים ויועצים במרפאותיהם העצמאיות.

"בעיר מרפאה מקצועית גדולה הכוללת רופאים ויועצים במגוון התמחויות. המרפאה פועלת לאורך כל שעות היום בין השעות 8:00-19:00 מדי יום ובימי שישי בין 0800-1200. במרפאת המומחים ניתנים שירותים רפואיים על ידי מיטב המומחים שיש גישה לתיק הרפואי האישי של הפונה. בנוסף ניתנים שירותי רנטגן, אולטרא סאונד, פיזיותרפיה, רפואת שיניים, בית מרקחת ,רפואה משלימה ורפואה דחופה .

בנוסף לשירותים הניתנים לאורך שעות היום, לקוחות כללית יכולים לפנות למוקד 'ביקור רופא' בעיר (רח' קק"ל 99) אשר נותן מענה רפואי בין השעות 19:00-24:00 בימי חול ובסופי שבוע. בימי שישי-שבת ערבי חג וחג הפניה למוקד זה הינה חינם. כמו כן, לכללית שירות ייחודי, 'רופא ילדים און-ליין' המאפשר התייעצות בווידיאו צ'ט עם רופא ילדים בין השעות 20:00 עד 06:00 בבוקר למחרת, ללא תשלום. על השירותים הללו ניתן להוסיף פנייה למוקד אחיות הנותן מענה 24 שעות ביממה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות