fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המחוז הצפוני: אזרחי הגליל מחזיקים בתחמושת

71 אקדחים 66 רובים 90 רימונים 26 מטענים ולבנות חבלה זה המצאי רק מתחילת השנה במחוז הצפוני
ניצב זהר דביר
ניצב זהר דביר (צילום: חטיבת דוברות המשטרה)
ניצב זהר דביר
ניצב זהר דביר (צילום: חטיבת דוברות המשטרה)

כחלק מהמאמץ הממוקד במאבק בפשיעה החמורה והשימוש באמל"ח בתחום המחוז הצפוני נתפסו מתחילת השנה 71 אקדחים, 66 רובים, 90 רימונים, 26 מטענים ולבנות חבלה נעצרו מאות חשודים שהחזיקו באמל"ח.

הפעילות שבה נטלו חלק תחנות המשטרה במחוז הצפוני , יס"מ צפון ,ימ"ר צפון , יחידות מג"ב ,יחידות אורגן , כלבנים צפון ויחידות נוספות הינה חלק ממדיניות מפקד המחוז הצפוני ניצב זהר דביר לצמצום תופעות השימוש באמל"ח .

בנוסף לפעילות המבצעית מתקיימת פעילות הסברתית לקהילה במשך כל השנה באמצעות השוטרים הקהילתיים ושוטרי הנוער בנושא החזקת אמל"ח והסכנות הטמונות בשימוש באמל"ח בשגרה ובאירועי שמחה (חתונות), בתחנות מיושם הקרוי "מודל חתונות" במהלכו השוטרים מבצעים מיפוי של חתונות ואירועי שמחה במהלכם בעלי השמחה מוזמנים לתחנת המשטרה סמוך למועד האירוע ומתחייבים בחתימת ידם בפני מפקד התחנה לבל ייעשה שימוש בנשק במהלך האירוע, בעלי השמחה חותמים על טופס זה לאחר שקראו והבינו את המשמעות והסכנה לחיי אדם בעת השימוש בנשק והעונשים הצפויים בשל השימוש בנשק במטרה לסיים את האירוע המשמח בבטחה וללא נפגעים בקרב בני המשפחה ולא כנחקר בתחנת המשטרה.

קיימת היענות גדולה של בעלי שמחה לקחת חלק בהתחייבות ולהבטיח את שלומם של המוזמנים. השוואה במהלך כל שנת 2012 נתפסו 172 פריטי אמל"ח, כל שנת 2013 נתפסו 203 פריטים ואילו השנה עד חודש אוגוסט נתפסו 253 פריטי אמל"ח מה שמבטיח שהנתון של השנה הוא הגבוהה ביותר. במשטרת ישראל מייחסים את העליה באכיפה למדיניות של מפקד המחוז הצפוני ניצב זהר דביר לפעול בנחישות וללא פשרות כנגד העבריינים.

ניצב דביר:"ביטחונו של האזרח הוא היעד המרכזי שלנו, נמשיך לסכל כוונות גורמים פליליים להשתמש באמצעי לחימה, אנו רואים בחומרה כל פעילות פלילית ובדגש על פעילות שיש בה כדי לסכן את בטחון הציבור ונפעל למעצר חשודים והבאתם לדין".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות