fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המאפר הבינלאומי יוסי ביטון פותח סניף בביג כרמיאל

חברת YOSSI BITTON משיקה ליין דוכני קונספט יוקרתיים שימוקמו בקניונים. הראשון ייפתח ב-1 בינואר בבכרמיאל בהשקעה של 300 אלף שקלים
מראה יוקרתי ומודרני. דוכן קונספט של יוסי ביטון (הדמיית מחשב: אדריכל טל אלימלך)
מראה יוקרתי ומודרני. דוכן קונספט של יוסי ביטון (הדמיית מחשב: אדריכל טל אלימלך)

חברת YOSSI BITTON (יוסי ביטון) לאיפור מקצועי משיקה ליין חדש של דוכני קונספט בקניונים, שיציעו ללקוחות, מלבד מכירת מוצרים, סדנאות איפור, עדכון בטרנדים החמים והתאמה אישית של המוצרים לעור ולתווי הפנים של הלקוחה. הדוכן הראשון ייפתח כבר ב-1 בינואר 2014 בביג כרמיאל בהשקעה ראשונית של 300 אלף שקלים. סניף נוסף ייפתח בקריון בקריות במהלך 2014.

הדוכן שייפתח בכרמיאל יפגיש את הלקוחות עם מאפרים, בוגרי בית הספר לאיפור של יוסי ביטון ויציע למכירה את מוצרי האיפור המקצועיים של החברה מסדרת B COSMIC.

דוכני YOSSI BITTON עוצבו במראה יוקרתי ומודרני בחתימת אדריכל הרשת טל אלימלך. הם מצוידים במסכי וידיאו מתקדמים, המאפשרים צפייה ב"לייב" בתהליך האיפור. במקום אפשר יהיה להזמין שירותי איפור לכלות ולערב.

מנהל השיווק של חברת YOSSI BITTON, אופיר ממן: "אנו מקפידים להיות עם אצבע על הדופק ולעדכן את פעילות החברה בהתאם לטרנדים בארץ ובחו"ל. בעקבות דרישת קהל לקוחותינו החלטנו להנגיש לקהל את חוויית המותג ומוצריו ולשלבם בפעילות הקניונים ברחבי הארץ.

"ליין דוכני הקונספט החדש יציע ללקוחות ליהנות מחוויית איפור חדשה, המשלבת בין שירותי איפור, התאמה של מוצרים, חדשות מעולם האופנה וכמובן מוצרי האיפור של מותג הבית B COSMIC – המציג פורמולות מעודכנים מרכיבים טבעיים – בהתאמה לעורן של הנשים בישראל".

YOSSI BITTON, רשת מרכזי איפור מקצועי, שלה סניפים בחוצות המפרץ ובתל אביב, הוקמה על ידי מיקי ביטון ואמן האיפור הבינלאומי יוסי ביטון, וכוללת מתחמים ללימוד אמנות האיפור המשלבים יועצים ומומחים, לצד סדנאות אישיות, הרצאות אורח בתחום האיפור וטיפולי יופי לכלות, אירועים, תערוכות ומייצגים.

בשנים האחרונות פיתחה הרשת את מותג הבית B COSMIC המציע קולקציות איכותיות של מוצרי איפור מקצועיים, המבוססים על תרכובות ייחודיות ושימוש בחומרים טבעיים בהתאמה לעור של הנשים הישראליות. כל מוצרי B COSMIC עומדים בתקנים המחמירים ביותר של משרדי הבריאות הישראלי והתקנים הבינלאומיים, ומיוצרים במפעלים המובילים באיטליה, גרמניה ובלגיה – המעניקים שירותים למותגי האיפור הנחשבים בעולם.

לפרטים נוספים, ניתן לגלוש לאתר הבית של החברה ybmakeup.com

מראה יוקרתי ומודרני. דוכן קונספט של יוסי ביטון (הדמיית מחשב: אדריכל טל אלימלך)
מראה יוקרתי ומודרני. דוכן קונספט של יוסי ביטון (הדמיית מחשב: אדריכל טל אלימלך)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות