fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם משה קונינסקי בדרך לקואליציה?

אם נשפוט לפי האידיליה ששררה בישיבת מועצת העיר האחרונה, השמועות שרצות בעיר והרצון של רינה גרינברג לראות את רותם ינאי מחוץ לקואליציה, אז כנראה שכן
חברים? אלדר וקונינסקי לפני תחילת הישיבה ביום רביעי שעבר צילום: אלכס הובר
חברים? אלדר וקונינסקי לפני תחילת הישיבה ביום רביעי שעבר (צילום: אלכס הובר)

 

חברים? אלדר וקונינסקי לפני תחילת הישיבה ביום רביעי שעבר צילום: אלכס הובר
חברים? אלדר וקונינסקי לפני תחילת הישיבה ביום רביעי שעבר (צילום: אלכס הובר)

ישיבת מועצת העיר שהתקיימה ביום רביעי שעבר הייתה הפעם נינוחה, תרבותית, ללא התקפות הדדיות וכל השיח התקיים בנועם. אידיליה זאת מתווספת לשמועות אשר נפוצו בימים האחרונים בדבר מגעים המתקיימים בין מ"מ ראש העירייה רינה גרינברג לבין יו"ר האופוזיציה, משה קונינסקי, בדבר הצטרפותו של האחרון עם כל סיעתו לקואליציה הרחבה של עדי אלדר. אם אכן המהלך יבשיל, תיוותר מועצת העיר ללא אופוזיציה.

מקורבים לגרינברג אומרים, כי רצונה הוא לראות את סגן ראש העירייה הצעיר, רותם ינאי מהבית היהודי מחוץ לקואליציה וזאת עשויה להיות אחת הדרכים לקיום שאיפתה. די אם נזכור כי לא מכבר צורפו אנשי סיעת יחד החרדים אשר תחילה נותרו מחוץ לקואליציה, מהלך שכוון כדי להחליש את מעמדו של ינאי.

משה קונינסקי האם אתה וסיעתך בדרך לקואליציה העירונית?
"אנחנו בתהליך של הפשרת יחסים. אני בהחלט מאמין בבניית אמון מחודשת לטובת העיר ואזרחיה, אולם רחוקה הדרך מניהול מו"מ. לא התחלנו".

 רינה גרינברג, האם יש סיכוי להגדיל את הקואליציה, את בודקת אפשרויות עם משה קונינסקי?
"לא מתקיימים שום מגעים עם קונינסקי. אני לא מוסמכת לנהל מגעים קואליציוניים. זה נכון שיש שיפור ביחסים. למשל, אחרי ישיבת ועדת הכספים שהתקיימה לפני שבועיים קונינסקי אמר שאני יכולה לפרגן על שהוא השיג 600 אלף שקל לספורט, ואמרתי את זה, כי זה נכון".

יש האומרים שאחת הסיבות למהלך הזה, אם יבשיל, היא לנסות להוציא את רותם  ינאי אל מחוץ לקואליציה?
"זה נכון שאני לא אוהבת את רותם, הוא חושב שאני מתמודדת לראשות העירייה וזה כנראה לא לרוחו. בנוסף יש עכשיו מתח גדול יותר בינינו בגלל הקרבה לבחירות לכנסת. הוא מייצג את הבית היהודי ואני את ליברמן".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות