fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דבאח: "אני לא מתעסק עם אנשים בעלי דעות קיצוניות"

בעלי עסקים במגזר הערבי בצפון סופגים לא מעט ביקורת ברשת החברתית לאור מבצע צוק איתן. אחמד דבאח הבעלים של רשת הבשרים דבאח מתמודד כעת עם פוסט שקרי שבו נכתב כי השתתף בהפגנה נגד חיילי צה"ל . דבאח: "מאמין בדו קיום ועסוק בכך יום וליל"
ח"כ אחמד דבאח
אחמד דבאח (צילום: אושרי כהן)

 

ח"כ אחמד דבאח
אחמד דבאח (צילום: אושרי כהן)

בעלי עסקים במגזר הערבי בצפון סופגים לא מעט ביקורת לאור מבצע צוק איתן. קריאות נשמעו מכל עבר להחרים בתי עסק שפועלים במשך עשרות שנים באזור הגליל המערבי.

לפני כחודש הרשת סערה מסטטוס שנכתב על סופרמרקט חוף הדקל בנהריה, המשיך לשוק פייסל ולעסקים בעיר העתיקה בעכו. כעת גם רשת הבשרים 'דאבח' בבעלות איש העסקים וראש מועצת דיר אלאסאד אחמד דבאח נתונה לביקורת.

לפני מספר שבעות פורסם בפייסבוק פוסט שקרי לאור מבצע צוק איתן ובעקבות הפגנה שהתקיימה בצומת מעיליא. הפוסט נכתב בידי תושב צפת אשר טען כי דבאח יזם את ההפגנות שהתקיימו בצומת, נגד פעולות צה"ל בעזה. האיש אף טען כי לא זו בלבד שדבאח השתתף אלא אף יזם את ההפגנה. בהמשך כותב הפוסט פירסם התנצלות בדף הפייסבוק שלו: "אחמד דבאח לא היה מעורב אישית בהפגנה הספונטנית שהתקיימה בשטח העסק שלו. משפחת דבאח מפעילה את עסקיה בצורה תחרותית והוגנת. אחמד דבאח ובני משפחות הינם מודל וסמל של דו קיום למופת בגליל ובצפון. צר לי שהמידע שהועבר אלי היה מוטעה ולא מדויק".

דבאח מסביר:"האג'נדה שלי ושל משפחתי היא דו קיום. שוויון מלא לכל מי שגר כאן במדינה. אני מאמין בדו קיום ועסוק בכך יום וליל. כל אדם הגון ובעל מצפון אני מכבד, אני לא מתעסק עם אנשים שהם בעלי דעות קיצוניות , משום צד. האג'נדה שלי היא מי שתומך בדו קיום, מי שרוצה לחיות בשיתוף פעולה אני מוכן".
 הכתבה המורחבת תפורסם ביום שישי הקרוב ב"צפון-1 כרמיאל" 

online poll by Opinion Stage

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות