fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גל פריצות ברחבי העיר

סגן מפקד משטרת כרמיאל רפ"ק אמג'ד שייח: "תופעת הפריצות מגיעה בגלים, העבריינים מחליטים על אזור מסוים ומתמקדים בו. לרוב הם מגיעים ממקומות מרוחקים לא מהאזור ומבצעים את הפריצות ונעלמים למקומות הבאים שבתכניתם. עצרנו מספר חשודים, אנחנו בשלב הבלימה
רפ"ק אמג'ד שייח
רפ"ק אמג'ד שייח (צילום: אלכס הובר)

בשבועיים האחרונים עלו מספר התלונות  להתפרצויות לבתים פרטיים בכרמיאל. הפורצים הסתפקו בכניסה לבתים דרך חלונות פתוחים למחצה או דלתות שנשכחו ללא נעילה, נכנסו לקחו חפצים קלים כגון: מחשבים ניידים, תיקים בהם ארנקים עם כרטיסי אשראי וכדומה. במשטרת כרמיאל הבינו כי יש כאן תופעה , מיד הוכנה תכנית פעולה לאיתור ומיגור התופעה.

 רפ"ק אמג'ד שייח
"התעשתנו מהר". רפ"ק אמג'ד שייח (צילום: אלכס הובר)

לפי שעה נעצרו חמישה חשודים הקושרים עצמם למקרי ההתפרצויות האחרונות. שלושה מתוכם אינם תושבי האזור.

סגן מפקד משטרת כרמיאל רפ"ק אמג'ד שייח: "תופעת הפריצות מגיעה בגלים, העבריינים מחליטים על אזור מסוים ומתמקדים בו. לרוב הם מגיעים ממקומות מרוחקים לא מהאזור ומבצעים את הפריצות ונעלמים למקומות הבאים. אלא שאנחנו התעשתנו מהר והבנו שיש בעיה, הכנו תכנית פעולה וכבר נעצרו חמישה חשודים. בעקבות המעצרים אנחנו חשים כבר בלימה".

רפ"ק שייח מסביר כי משטרת כרמיאל ממשיכה בפעילות סמויה וגלויה בתיאום עם השיטור העירוני אך באינטנסיביות רבה שכן מבחינתם גם התפרצות אחת היא יותר מדי.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות