fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בת מצווש' בסגנון צדק חברתי

עדן לוין, בת 12 מקיבוץ יחד שבגליל, תחגוג בקרוב את בת המצווה שלה. בעוד שרבות מבנות גילה מבלות חודשים רבים בתכנון האירוע החשוב, בוחרות תלבושות, ומצטלמות לקליפים עדן בחרה לציין את שלב המעבר לגיל ההתבגרות בתרומה חברתית

ביום חמישי האחרון הגיעה עדן לוין מקיבוץ יחד, בליווי הוריה- אורי וגילה, לבית החולים לילדים ברמב"ם, בו נולדה לפני כ-12 שנים. עדן והוריה הגיעו עם מתנות רבות (צעצועים, משחקי חשיבה וספרים), אותם השיגו באמצעות גיוס הקהילה שלהם, וחילקו אותם לילדים המאושפזים במחלקות השונות.

כלת הבת מצווה עברה בין המיטות והילדים, שוחחה עימם והתאימה להם את הצעצועים הרלוונטיים לגילם ולתחום עניינם, שיחקה עם חלקם, ואיחלה לכולם החלמה מהירה. היזמה המרגשת העלתה חיוך על פני ילדים והורים רבים, שאיחלו לעדן ברכות לרגל בת המצווה. "זוהי שנת בת מצווה", מסבירה גילה, האם, "במשך כל השנה אנו מבצעים משימות מעניינות וחשובות שעדן הציבה לעצמה, כחלק מהמעבר בין ילדות לבגרות. החלטה לגייס את הקהילה ולעודד תרומה לחברה, הייתה אחת הראשונות שעדן קיבלה על עצמה. כמובן, שרמב"ם, בית החולים בו נולדה, היה הכתובת למימוש התרומה הזו".

"אני מאוד מתרגשת לראות את הילדים, ולחלק להם מתנות שישמחו אותם", אמרה עדן במהלך הביקור, "ובמיוחד אני מתרגשת לראות את התינוקות החמודים. אני חושבת שילדים צריכים לתרום כמה שהם יכולים, ואני שמחה שאנחנו נמצאים כאן היום"

את הביקור המרגש חתמו עדן והוריה במחלקת הילודים, שם פגשו את התינוקות שנולדו היום ברמב"ם, ואת הצוות שטיפל בעדן לפני 12 שנה.

עדן מחלקת מתנות במחלקת הילדים ברמב"ם. (צילום: פיוטר פליטר)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות