fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשורה לכרמיאל מהשר לביטחון פנים

השר יצחק אהרוניביץ', שביקר ביום שני השבוע בעיר, הודיע לראש העירייה אלדר שתחנת כרמיאל הופכת לתחנה אזורית. המשמעות: יותר כוח אדם. מפקד התחנה שאול צמח הועלה לדרגת נצ"מ
ראש העירייה אלדר, השר אהרונוביץ ובכירי התחנה בעיר
ראש העירייה אלדר, השר אהרונוביץ ובכירי התחנה בעיר

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ', שביקר בכרמיאל ביום שני השבוע, הודיע לראש העירייה עדי אלדר, כי התקבלה החלטה להפוך את תחנת המשטרה בעיר לתחנה אזורית, שבראשה מפקד בדרגת ניצב משנה. משמעות הפיכת התחנה לאזורית היא בראש ובראשונה בתוספת כוח אדם, שכן ככל שהתחנה משרתת אזור גיאוגרפי גדול יותר, כך גם סדר הכוחות בה חייב לגדול. יתרון נוסף לתחנה אזורית: יותר סמכויות למפקד התחנה, מה שמוריד עומס ממחוז הצפון של המשטרה.

אבל זאת לא היתה הבשורה היחידה. השר אהרונוביץ' הפתיע עוד יותר כשאמר: "אני רוצה גם לבשר לכם שבחנתי את כל האנשים הראויים להעלאה בדרגה וקיבלתי החלטה, על סמך הכישורים שעולים מכל מי שבחנתי באשכול שלכם, להעניק את הדרגה הבכירה למפקד התחנה שאול צמח שיועלה לדרגת ניצב משנה". השר אהרונוביץ' הגיע לעיר לטקס השקת מערך מצלמות האבטחה החדשות שהוצבו בעיר, פרויקט משותף למשרד לביטחון פנים ולעירייה במסגרת תוכנית "עיר ללא אלימות".

בביקורו במוקד האבטחה צפה השר אונליין בזירות בהן הותקנו מצלמות ובפעילות צוות השיטור העירוני העוקב אחר הנעשה ונענה לכל פנייה או חשד לפעילות לא כשרה. השר שיבח את פעילותם רחבת ההיקף של ראש העירייה אלדר וסגניתו רינה גרינברג למען חיזוק הביטחון האישי של תושבי העיר במגוון פעולות בתוך העיר ועם היישובים השכנים. אלדר וגרינברג בירכו את מפקד התחנה לרגל ההעלאה בדרגה וציינו את שיתוף הפעולה הטוב בין העירייה לתחנה למען תושבי העיר.

ראש העירייה אלדר, השר אהרונוביץ ובכירי התחנה בעיר
ראש העירייה אלדר, השר אהרונוביץ ובכירי התחנה בעיר (צילום: אלכס הובר)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות