fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעלי כלבים בעיר נפגשו עם המועמד קונינסקי

דורשים שיוקם בעיר פארק לכלבים. העירייה בתגובתה מביאה בשורה: "בימים הקרובים יחל ביצוע של פארק כלבים בפארק אופירה"
תושבי כרמיאל רוצים גינות כלבים
תושבי כרמיאל רוצים גינות כלבים (צילום: מטה קונינסקי)
תושבי כרמיאל רוצים גינות כלבים
תושבי כרמיאל רוצים גינות כלבים (צילום: מטה קונינסקי)

ביום חמישי שעבר נפגש קונינסקי עם כ-30 בעלי כלבים בפארק רבין בעיר, שהגיעו למפגש עם כלביהם. בעלי הכלבים דורשים מהעירייה זה מספר שנים להקים בעיר פארק לכלבים, שבו יוכלו הכלבים לרוץ משוחררים בחופשיות כנהוג ברוב הערים בארץ.

פארק אופירה בכרמיאל
כאן יקום פארק כלבים. פארק אופירה בכרמיאל (צילום: אלכס הובר)

בעלי הכלבים, הטוענים כי עד עתה דחתה העירייה את בקשותיהם, רצו לשמוע על עמדתו של קונינסקי בנושא זה. קונינסקי שגם הגיע עם כלבו הסמויאד, שלג בן 6, הבטיח כי יפעל להקמת שני פארקים כלבים: האחד באזור שכונת רבין והשני באזור של השכונות הוותיקות.

מעיריית כרמיאל נמסר בתגובה: "הפנייה תמוהה מאוד, שכן בימים הקרובים יחל ביצוע של פארק כלבים בפארק אופירה בעקבות בקשה של תושבי העיר. תהליך תכנון הפארק ואיגום התקציב ארכו כשנתיים שכן פארק כלבים דורש תשתיות מים ועוד. הפארק, בשטח של כשני דונם בחלק העליון של פארק אופירה, יהיה מגודר ויהיו בו ספסלי ישיבה. בפארק יוצבו מתקני ספורט לכלבים – אג'יליטי, תהיה שוקת מיוחדת לכלבים וברזייה לבעליהם. כמובן שיהיו מתקנים לשקיות לאיסוף צואת הכלבים. לצערנו, יש דברים הנאמרים בחוסר אחריות על ידי גורמים שונים, ללא שנעשתה בדיקה בנושא. "עיריית כרמיאל קשובה תמיד לצרכי התושבים ופועלת בהתאם לכך".

לאחר המפגש עם בעלי הכלבים, ערך קונינסקי יחד עם פעיליו סיבוב פאבים בעיר ופגש בתושבים צעירים שהתעניינו לשמוע על תוכניותיו לצעירי העיר. קונינסקי סיפר להם כי עיקר עשייתו תוקדש ליצירת מקומות עבודה ודיור בר השגה, אך גם התרבות וחיי הלילה לא פחות חשובים.

לדברי אלירן ברקת דוברו של קונינסקי, 261 איש חתמו על עצומה שעלתה לאוויר ביוני 2012. באשר לסירוב העירייה להקים את הפארק לא נתקבלה תשובתו. קונינסקי סיפר לבעלי הכלבים כי את כלבו הוא אימץ יחד עם משפחתו מהכלבייה ביסעור וכי הכלב היה מיועד להמתה בגלל נכות הם הצילו אותו ברגע האחרון.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות