fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

באורט כרמים זוכרים את אהוד שניאור ז"ל

אהוד שניאור ז"ל נפטר מדום לב במהלך אימון ביחידת דובדבן באוגוסט 2002. מדי שנה מקיימים הוריו יום ספורט לזכרו בבית הספר בו למד
ממוצע 98 בבגרות. אהוד שניאור ז"ל (צילום: אלבום משפחתי)
ממוצע 98 בבגרות. אהוד שניאור ז"ל (צילום: אלבום משפחתי)

ביום ראשון השבוע התקיים באורט כרמים יום ספורט לזכרו של אהוד שניאור, בוגר בית הספר שנפטר מדום לב במהלך אימון ביחידת דובדבן באוגוסט 2002. אהוד שניאור, בנם של שולה ויעקב שניאור, גדל בכרמיאל. בחטיבת הביניים ובתיכון הוא למד בכרמים, במגמת מחשבים, והגביר במתמטיקה-פיזיקה. את הבגרויות סיים בממוצע מדהים של 98.

 האם, שולה שניאור, מספרת: "עם יכולות כאלה, הצבא ידע להעריך אותו והציע לו כל מיני מסלולים. או עתודאי או בתוך הצבא כקצין קשר או מודיעין. אהוד, בהתאם לאופיו החליט ללכת למסלול קרבי, לכן הוא התאמן לפני הצבא עם המדריך ערן אלינג מ'כושר אקסטרים'. לאחר מבדקים ארוכים הוא התקבל ליחידת העילית דובדבן".

 אהוד שניאור מצא את מותו במהלך האימונים המפרכים של הטירונות. מאז מותו, המשפחה פועלת רבות בתוך הצבא ומחוצה לו על מנת שאירוע כזה לא יחזור על עצמו. בכל בסיסי ההדרכה בצבא, אך לא רק, נלמד מותו הטרגי של אהוד. מפיקים לקחים על מנת למנוע טעויות מסוג זה בעתיד.

 זו השנה השמינית שבו נערך יום הספורט לזכרו ביוזמת הוריו וביחד עם ערן ארלינג, מאמנו של אהוד. יום הספורט מתקיים בצורת תחנות, כשבכל תחנה מוענקות נקודות. בסיום, שלוש כיתות מכל שכבה שצברו את מרב הנקודות, זוכות בגביעים עבור המקום הראשון, השני והשלישי. כמו בכל שנה, גם השנה ניהלו 30 חיילים מיחידת דובדבן את התחנות ברוח טובה וספורטיבית.

 שולה שניאור: "זהו יום אתגרי, קצת אחר, המשלב ערכים לזכר תלמיד בית הספר. המשפחה מבקשת להודות למנהל בית הספר יואב קוסן והצוות שלו יחד עם רוני, יעל, לילך על שיתוף הפעולה נהדר ועל המורשת שנותנים לנו להנחיל לתלמידים".

 יום הספורט מתקיים בנוכחות נציג העירייה. השנה השתתפה מ"מ ראש העירייה שולה כהן.

התכתבה המורחבת תפורסם בגיליון החג של עיתון "צפון-1 כרמיאל"

ממוצע 98 בבגרות. אהוד שניאור ז"ל (צילום: אלבום משפחתי)
ממוצע 98 בבגרות. אהוד שניאור ז"ל (צילום: אלבום משפחתי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות