fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלמנתו של קצין מג"ב שנרצח בפיגוע דריסה בירושלים ילדה בן

התינוק יקרא על שם אביו ג'דעאן אסעד ז"ל מבית ג'אן
דרין אסעד עם בנם התינוק (צילום: דוברות בית חולים זיו)
דרין אסעד עם בנם התינוק (צילום: דוברות בית חולים זיו)

שמחה מהולה בעצב. דרין אסעד (35), אלמנתו של קצין משמר הגבול רפ"ק ג'דעאן אסעד ז"ל מהכפר הדרוזי בית ג'אן, שנרצח בפיגוע דריסה בירושלים לפני ארבעה חודשים, ילדה היום, יום שני, בן במשקל 3.550 ק"ג במחלקת יולדות במרכז הרפואי זיו בצפת. הלידה התבצעה בניתוח קיסרי, כאשר אמה של דרין מלווה אותה ומחוץ לחדר הניתוח ממתינים כל בני המשפחה, הוריו ואחיו של ג'דעאן ז"ל.

המיילדת הבכירה במרכז הרפואי זיו, סוהילה גאנם, שליוותה את היולדת מספרת, כי הלידה לוותה בהתרגשות גדולה, וכאשר הגיח התינוק החמוד, כל הנוכחים בחדר הזילו דמעה : "ליוויתי כבר אלפי לידות, וזאת אחת מהלידות שאזכור תמיד, זו הייתה חוויה חזקה, מרגשת מאוד, שמחה ועצובה. כאשר הנחתי את התינוק הבריא והיפה על החזה של אמו, היא בכתה מהתרגשות ויחד אתה בכו כל הנוכחים בחדר. לאחר מכן העברנו את האם להתאוששות ואז גם יצאתי עם התינוק אל בני המשפחה שחיכו נרגשים. בני משפחתה של דרין, ההורים והאחים של ג'דעאן. כולם חיבקו ונישקו את התינוק החמוד ובכו מאוד" .

דרין אסעד עם בנם התינוק (צילום: דוברות בית חולים זיו)
דרין אסעד עם בנם התינוק (צילום: דוברות בית חולים זיו)

יחיא אסעד, אחיו של רפ"ק ג'דעאן ז"ל אומר, כי למרות העצב הגדול, המשפחה מתרגשת ומתרכזת בשמחה הגדולה על הולדתו של התינוק החדש, בנו של אחיו.אסאד האח: "לכל המשפחה ובמיוחד לדרין היתה תקופה קשה מאז הירצחו של ג'דעאן. הלידה והתינוק שהצטרף למשפחה שיחררו הרבה רגשות אצל כולנו וכעת אנו משתדלים להתרכז בשמחה. התינוק החדש יקרא על שם אביו ויחד עם אחיו אמיר בן השנתיים יעזרו לנו לזכור את ג'דעאן וימשיכו את דרכו" .

רפ"ק ג'דעאן אסעד ז"ל, בן 39 מהכפר הדרוזי בית ג'אן נרצח בפיגוע הדריסה בירושלים בחודש נובמבר, בפיגוע נפצעו עוד שני בני אדם באורח קשה ועוד עשרה באורח קל עד בינוני. הוא הותיר אחריו את אשתו דרין שהייתה בתחילת החודש השישי להריונה, בנם אמיר בן השנתיים, הורים וארבעה אחים. הנהלת וצוות המרכז הרפואי זיו בירכו את דרין אסעד ומשפחת אסעד במזל טוב להולדת התינוק.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות