fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אושרה הרחבת פארק תעשיות בר לב

הרחבת הפארק תעמוד על 560 דונם. מנהלת הפארק נמצאת כעת בהליכים מול לכניסת 25 יזמים חדשים. עבודות הפיתוח והתשתיות בהיקף של כ-40 מיליון שקלים יחלו באפריל הקרוב
פארק התעשייה בר-לב (צילום: גל חרמוני)

תכנית הרחבת פארק תעשיות בר לב אושרה בוועדה המחוזית לתכנון ובניה- מחוז צפון וקיבלה תוקף. מדובר בהרחבת הפארק ב- 560 דונם מהם 220 דונם נטו שייעודם לתעשייה ולוגיסטיקה.

מנהלת הפארק תחל בביצוע עבודות הפיתוח של התשתיות הציבוריות במהלך אפריל 2013. עלות דמי פיתוח תשתיות עומדת על 210 אלף ₪ לדונם. עם סיום הרחבת הפארק הוא ישתרע על 2,030 דונם.

תכנית פארק בר-לב

מנהלת פארק תעשייה בר לב נמצאת בהליכי קליטה עם 19 יזמים חדשים שהחליטו לבנות את מפעלם החדש בבר-לב ועוד שישה יזמים שבוחנים את המעבר לפארק.  בתב"ע החדשה מגרשים בגודל של 2.5 דונם ועד 50 דונם. עבודות פיתוח התשתיות בהיקף של כ~ 40 מיליון ₪ יחלו באפריל הקרוב.

פארק תעשייה בר לב, פועל מתוקף הסכם שותפות של המועצה האזורית מטה אשר, מועצה אזורית משגב, עיריית כרמיאל ויישובי אל שגור. הפרטת הפארק מאפשרת למנהלת אזור התעשייה לבצע באופן עצמאי את עבודות הפיתוח ובזמנים קצרים.

מנכ"ל המנהלת, אבי טילר מסר כי אישור התב"ע מהווה בשורה טובה שכן מזה זמן רב פארק בר לב היה בתפוסה מלאה ולא ניתן היה להציע מגרשים ליזמים.

טילר: "היום היזמים והמשקיעים מבקשים למצוא מקום אטרקטיבי מבחינה עסקית ותפעולית בו יוכלו לגייס כוח אדם איכותי וזמין, עם תשתיות ועורקי תחבורה נגישים ושירותי מסחר נלווים. המיקום המרכזי של פארק בר לב, נותן להם את המענה לכך הן במצב הקיים והן במסגרת תכנית האב העתידית שלו. פארק בר לב ממוקם בסמוך לצירי תנועה מרכזים כאשר מסילת הרכבת המתוכננת לעבור בסמוך לו כולל תחנה בכניסה לפארק. פיתוח וסלילת כביש 702 שיעבור מצומת יבור דרך הפארק מהווים שיקולים אסטרטגיים שהיזמים בהחלט לוקחים בחשבון בהשקעותיהם גם לטווח הארוך".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות