fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אדם חולץ מבור בעומק עשרה מטרים ביער שגב

לוחמי האש הוזעקו ליער שגב. אדם נפל לבור ונפצע קשה. באמצעות לוחמי היל"מ ועמדות הרמה חולץ הפצוע במצב קשה
חילוץ מבור (כיבוי אש גליל מערבי)

לוחמי האש במרחב גליל מערבי חילצו אמש (שני) אדם שנפל לבור מים בעומק של עשרה מטרים ביער שגב שבגליל. מפקד המשמרת רשף/מ ישראל שייה, הזניק למקום האירוע שישה צוותי כיבוי מתחנה אזורית גליל מערבי, במקביל הוקפצה יחידת היל"מ (יחידה לחילוצים מיוחדים) של גליל מערבי למקום.

הבור הפתוח  ביער שגב
הבור הפתוח ביער שגב (צילום: כיבוי אש גליל מערבי)

עם הגעת צוותי הכיבוי למקום הבחינו בבחור צעיר השרוע בתחתית הבור כשהוא בהכרה. מפקד יחידת היל"מ להב/מ עופר חזן בסיוע של לוחמי האש החלו בבנייה מהירה של עמדות הרמה מעל פתח הבור, גלאי גזים שהוכנס לבור התריע על המצאות גזים רעילים ככל הנראה כתוצאה מהמצאות מגנרטור שהופעל בתוך הבור. לוחם יל"מ הורד באמצעות חבלים אל תוך הבור כשהוא מוגן נשימתית ורתם את הפצוע אליו, לאחר אבטחה של הפצוע ניתנה ההנחיה להרמה של השניים, כוחות הכיבוי שהיו פרוסים מעל הבור החלו במשיכה מבוקרת עד הוצאת הפצוע מהבור והעברתו לטיפול מד"א כשהוא במצב קשה אך יציב.

מדובר בפעולה מורכבת מאוד בתנאי שטח סבוכים שדרשה מיומנות רבה, עבודה מקצועית של לוחמי היל"מ ולוחמי האש הביאה לחילוץ מהיר של הפצוע ולהבאתו לטיפול רפואי תוך זמן קצר.
חזן: "לאחרונה היחידה חוותה מספר אירועי חילוץ מורכבים, אין ספק שהלוחמים הפגינו בטחון רב ומקצועיות ראויה לציון, עבודה טובה של כלל הכוחות סייעה בחילוץ מהיר של הפצוע".

חילוץ אדם מבור ביער שגב
חילוץ אדם מבור ביער שגב (צילום: כיבוי אש גליל מערבי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות