fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: מדליית כסף נוספת לספורטאית מורן סמואל

סמואל, סגנית אלופת העולם בחתירה, הדהימה את יריבותיה בתחרות גביע העולם בהולנד ורשמה תוצאה מרשימה
מורן סמואל גביע כסף רוטרדם צילום דטלב סייב

מורן סמואל האלופה האולימפית מכרמיאל כבשה שוב את הפודיום בתחרות גביע העולם בחתירה ברוטרדם וזכתה במדליית כסף.

החותרת הישראלית הפראלימפית, סגנית אלופת העולם, הדהימה את יריבותיה כאשר רשמה תוצאה של 12:06.99 במקצה 2000 מטר, כשלפניה החותרת הנורווגית בזמן של 11:30.11 .

סמואל השתתפה הבוקר (ראשון) בגמר גביע העולם בחתירה המתקיימת בעיר רוטרדם שבהולנד וניצחה את החותרות משוודיה, גרמניה ואוקראינה.  וכעת היא חותרת במרץ לקראת אליפות העולם שתתקיים בספטמבר, שם תנסה לזכות שוב בתואר אליפות העולם באולימפיאדת טוקיו 2020.

עוד בגביע העולם, שמוליק דניאל החותר הפראלימפי הממוקם במקום 13 בעולם, הגיע למקום הרביעי והמכובד בגמר בזמן של 11:14.04 והיה במרחק של 20 שניות מלעמוד על הפודיום.

בנוסף, הזוג הפראלימפי שי-לי מזרחי וסלאח שאהין זכו במדליית זהב בקטגורית זוגית.

בהמשך התחרות יתחרו החותרים הפראלימפים מיכל פיינבלט, סימונה שטוק גורן,ברק חצור, ואחיה קליין, בסירת רביעייה עם  מריסה לאה סאס. כידוע, איש הצוות אחיה קליין, התעוור ב-2013 במהלך נטרול מנהרות חמאס בגבול עזה על יד קיבוץ עין השלושה. הוא החל את דרכו כחותר תחרותי במרכז דניאל כשנתיים לאחר מכן. כל החותרים הישראלים, חברי בית הלוחם תל אביב, מתאמנים לסירוגין באגם גבירטה שבאיטליה ובמרכז דניאל לחתירה בנחל הירקון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות