fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: כמה יעלו לנו חגיגות יום העצמאות?

על הבימות באמפי החל מהשעה 20:00 יופיעו סטטיק ובן אל, משה פרץ, שגובים כ-200 אלף שקלים להופעה
יום העצמאות באמפי צילום אלכס הובר (3)

חגיגות יום העצמאות בכרמיאל: מסטטיק ובן אל ועד ליובל המבולבל

בשנים האחרונות עלתה לכותרות ביקורת המדברת על כספי עירייה שמבוזבזים על הופעות חד פעמיות, במקום על עניינים דחופים הרבה יותר כמו חינוך, בתי ספר, חוגים לילדים, עזרה לקשישים וניצולי שואה, וכיוצא בזה. כסף השייך למשלם המסים שדורש לצמצם באופן משמעותי את התשלומים המנופחים לאמנים עבור הופעות יום העצמאות.

יום העצמאות באמפי צילום אלכס הובר
יום העצמאות באמפי צילום אלכס הובר

חגיגות ערב יום העצמאות בכרמיאל יתקיימו גם השנה באמפיתיאטרון ויהיו מושקעות במיוחד. במופע המרכזי שיחל בשעה 20:00 יופיעו סטטיק ובן אל, משה פרץ, הרכב אינפקטד משרום ולקינוח  הזמרת יובל דיין.

בתקשורת הארצית צוינו בהרחבה תעריפי האמנים המובילים , כך למשל, פורסם כי משה פרץ כמו גם סטטיק ובן אל גובים בממוצע כ-200 אלף שקלים עבור כל הופעה.

בערב יום העצמאות יועמדו לרשות הציבור שלושה מתחמים לחנייה באמפי העליון והתחתון, בחניון הטופ קלאב ובחניון מרכז ברוך. בעירייה מבהירים כי כשהחניונים  יתמלאו לא תותר כניסת כלי רכב נוספים לאזור האמפי ומפצירים בתושבים להקדים את בואם למקום. יצוין כי כביש עוקף אזור התעשייה ייחסם לתנועת רכבים החל מהשעה 17:00.

החגיגות תתקיימנה גם במגרש הטניס ובמגרש הגלגיליות הצמודים לבריכה הקיצית: בשעה 20:00 יתקיים הפנינג ״חוגגים באמונה״ עם שפע פעילויות לכל המשפחה, בשעה 20:45 יופיע במקום הזמר עמיר בניון ובשעה 23:00 ייערך מופע סטנדאפ לנוער עם חן מזרחי. בתום המופע יעמדו לרשות בני הנוער הסעות בחזרה לשכונות העיר.

באולם הספורט הורוביץ תיערך הרקדה.

אירועי העצמאות יימשכו למחרת בפארקים השונים.בפארק המחצבות יתקיימו הפעלות עם מתקנים מתנפחים בשעות 10:00-18:00. באמפי פארק המחצבות יערכו מופעים לילדים – בשעה 10:30 גילי בא לבקר ובשעה 12:00 יובל המבולבל.

בפארק המשפחה יתקיים הפנינג עצמאות שכולל הפעלות בשעות 10:00-14:00. וכן, מטס חיל האוויר יעבור בשמי כרמיאל ביום חמישי בצהריים, כמיטב המסורת ביום העצמאות.

מעיריית כרמיאל נמסר: "כרמיאל הינה מרכז החיים התרבותי בגליל. בתקופה האחרונה אנו מחזקים ומגדלים את הפעילות התרבותית ולאחרונה מקיימים אירועים בשיתוף רשת מועדוני הזאפה בכרמיאל. עיריית כרמיאל ממשיכה במסורת של השנים האחרונות ומעניקה לציבור חוויות יום עצמאות עם מיטב אמני ישראל. תקציב אירועי יום העצמאות זהה לשנים האחרונות.

המחירים שסוכמו עם האמנים אינם דומים למחירים המתפרסמים בתקשורת. אנו שמחים ומברכים על החלטת שר הפנים בדבר הגבלת שכר האמנים לשנים הבאות.

השינוי הינו תוצאה של ועדה שהקים שר הפנים אריה דרעי. בראש הועדה עמד ראש עיריית כרמיאל לשעבר עדי אלדר. בפני הועדה הופיעו ראש מינהל תרבות ודוברות בעירייה  אלי שדה וכן מנכ״ל הפסטיבל לשעבר  אהרן סולומון.

אנו קוראים לציבור לבוא ולחגוג באמפיתאטרון הענק שלנו ובאירועים השונים".

יום העצמאות באמפי עם כנסיית השכל, צילום אלכס הובר
יום העצמאות באמפי עם כנסיית השכל, צילום אלכס הובר

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות