fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: ככה מקדמים בעלי עסקים בעיר

עיריית כרמיאל יוצאת לדרך משותפת עם מעוף כרמיאל במטרה לחזק את היזמים ובעלי העסקים באמצעות ליווי, גיוס ממון, פתיחת פורום לעסקים
משה קונינסקי ואוריאל חרמון (צילום תקשורות)

לפני מספר שבועות אירח ראש העירייה משה קונינסקי את אוריאל חרמון, מנהל מעוף כרמיאל, במטרה לבדוק את כל האפשרויות העומדות בפניהם לשם קידום בעלי העסקים והיזמים בעיר.

חרמון סקר את פעילות הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים המתקיימת באמצעות 'מעוף' כרמיאל, והציג נתונים המתייחסים ליזמים ובעלי עסקים בין השנים- 2014-2018: מעל ל – 1,100 בעלי עסקים חברות ומפעלים מכרמיאל פנו למעוף לקבלת שרותי סיוע, קיבלו שירותי ייעוץ פרטני לניהול העסק והשתתפו בתוכניות לפיתוח עסקי, קורסים וסדנאות.

מעוף כרמיאל קיים למעלה מ- 20 כנסים ומעל 70 קורסים וסדנאות בנושאי הקמה וניהול עסק, חלקם בשיתוף פעולה עם מוסדות שונים בעיר.

בהמשך, התקיים דיון בו הוחלט לצאת לדרך משותפת עם תוכנית לחיזוק העסקים בעיר.

בין פרטי התוכנית: פתיחת פורום בעלי עסקים שמטרתו ליצור קהילה עסקית בכרמיאל והסביבה, שיתופי פעולה וחיבורים עסקיים, הפורום יהווה פלטפורמה להגדלת ההזדמנויות העסקיות עבור בעלי עסקים, ויביא למעורבות עם הרשות בפיתוח תוכניות אזוריות.

בנוסף, הוחלט על קיום כנסי עסקים, לחשיפת שירותי הסיוע של 'מעוף', ועל הידוק שיתוף הפעולה בין מעוף לבין העירייה, להמשך הענקת שירותי מעוף, המסובסדים והמוענקים בהתאמה לצרכי העסק, באמצעות ייעוץ עסקי פרטני, סיוע בגיוס מימון, הדרכות בהקמה וניהול עסק וקיום קורסים עבור בעלי העסקים. קונינסקי, שנבחר לשמש גם כיו"ר אשכול יישובי בית כרם ומחזיק בתיק התעשייה והעסקים הקטנים והבינוניים בכרמיאל, ברך על שיתוף הפעולה: "נדרש לקיים שיתוף פעולה שיטתי ואסטרטגי על בסיס קבוע, הכולל שולחן עגול עם בעלי עסקים בעיר ובהמשך אף להרחיבו לשולחן עגול אשכולי. אני רואה את כלכלת העיר קשורה לכלכלה האזורית. תוכנית הפורום לבעלי עסקים שהוצעה מטעם מעוף מתקבלת בברכה, והינה אבן דרך לפיתוח כלכלי מקומי".

מנהל מעוף כרמיאל, אוריאל חרמון: "רוח של עשייה חדשה ומבורכת נושבת מעיריית כרמיאל לטובת היזמים ובעלי העסקים בעיר. במטרה לעודד ולהצמיח את העסקים ולשפר את הכלכלה המקומית, תקצבה הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים שירותי ייעוץ והכוונה גם לטובת הרשויות המקומיות. אני מברך את משה קונינסקי על כך שבחר להשתמש בשירותנו לטובת תושבי העיר, בעלי העסקים והיזמים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות