fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: בשורה חשובה לטסים לחו"ל

מעתה תוכלו למשוך דולרים או אירו בכספומט בנק הדואר ברחוב אסיף 46 בעיר, ללא עמלות ובתעריף מוזל
סניף הדואר ברחוב אסיף צילום עליזה רוזן

שיא של 5.5 מיליון ישראלים צפוי לצאת הקיץ לחו"ל ובבנק הדואר נערכים ומרחיבים את הכספומטים המאפשרים משיכת מטבע חוץ בסניפים, כך שמעתה ניתן למשוך דולרים או אירו בכספומט בנק הדואר, ברחוב אסיף 46, שבמרכז המסחרי בגבעת רם, בעיר, בתעריף מוזל.

מדואר ישראל נמסר כי רכישת מטבע חוץ בעשרות מכשירי הכספומטים של בנק הדואר ברחבי הארץ הינה ללא עמלות, עם שערי המרה אטרקטיביים, כאשר כל השטרות הנמכרים עוברים בדיקה כפולה, כדי לוודא את תקינותם לפני מכירתם ללקוח.

ברכישת מט"ח בכספומט של בנק הדואר תינתן הנחה של 4.5 אגורות למטבע מתעריף המט"ח בסניף הדואר.

מנהל בנק הדואר אבי בלו: "בנק הדואר הוא הגוף האמין והגדול ביותר לרכישת מט"ח במאות סניפי הדואר ברחבי הארץ. שירות הכספומטים הכולל מט"ח  מתווסף למגוון שירותי המרת מטבע חוץ במזומן הניתנים בסניפי הדואר ויאפשר ללקוחות נוספים ליהנות משירותי בנק הדואר, בתעריף מוזל, ללא צורך בהמתנה וללא עמלות. ניתן לרכוש בכספומט עד 500 דולר או אירו בכל משיכה, וזאת בהתאם למסגרת המשיכה שיש ללקוחות בחשבון הבנק שלהם".

בלו ממליץ: "אנו מציעים ליוצאים לחו"ל כרטיסים נטענים לרכישה במאות יחידות הדואר או לרכישה באתר דואר ישראל. ניתן לרכוש כרטיס דולרי מבית ויזה וכן כרטיס נטען מבית מסטרקארד בשלושה מטבעות: שקל, אירו וליש"ט. הכרטיסים ניתנים להטענה בסניפי הדואר במזומן, באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות העברה בנקאית, עד לסכום של 20 אלף שקל, והם בטוחים לשימוש בחו"ל במאות אלפי בתי עסק, ללא צורך בקישור לחשבון בנק, וללא חשש מהונאות או גניבות".

בנוסף, ניתן להזמין מראש במאות סניפי דואר ישראל עשרות סוגי מט"ח שונים שאינם דולר, אירו או ליש"ט, לשלם עליהם מראש (ממגוון של 27 מטבעות שונים)  ולאסוף את המט"ח רגע לפני הטיסה בדלפקי בנק הפועלים באולמות הדיוטי פרי בנתב"ג.

כספומטח צילום דואר ישראל

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות