fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: קבוצת הנערים של אליצור כרמיאל במרחק נגיעה מליגת העל

קבוצת הנערים של אליצור כרמיאל טיפסה למקום הראשון בבית העליון ותפגוש במחזור האחרון של העונה את הפועל עמק המעיינות למפגש שיכריע את זהות העולה לליגת העל
משחק על עונה שלמה. נערי אליצור כרמיאל

לאומית (בוגרים)

אליצור כרמיאל השיגה במחזור האחרון ניצחון חוץ על האחרונה בטבלה, הפועל אריות ירושלים, 1:3, וביססה את מקומה בצמרת הגבוהה.

שתי המערכות הראשונות היו שקולות וצמודות. כרמיאל פתחה את המשחק בניצחון, 22:25, אבל הפסידה במערכה השנייה, 25:23. בשתי המערכות הבאות כרמיאל הגבירה את הקצב, שיפרה את יכולותיה וסגרה עניין עם ניצחונות, 14:25 ו-15:25, בדרך להכרעה במשחק.

הניצחון העלה את אליצור כרמיאל למאזן חיובי, 3:4, ושני משחקים לסיום העונה היא מדורגת במקום הרביעי בבית העליון עם 12 נקודות.

המאמן אלכס קפלן: "אחרי הניצחון במערכה הראשונה, היו לנו לקראת סוף המערכה השנייה כמה רגעים של שאננות וירידת מתח וירושלים ניצלה את זה כדי לנצח. החבר'ה התעוררו ובשתי המערכות הבאות היינו הרבה יותר מרוכזים ועם הגנה טובה סללנו לעצמנו את הניצחון".

ביום חמישי האחרון נסעה כרמיאל שוב לעיר הבירה, שם התמודדה נגד הפועל ירושלים (מקום שישי, 12 נקודות). המשחק הסתיים לאחר סגירת הגיליון.

ביום חמישי הבא (11.4) יערך מחזור הנעילה של העונה כשאליצור כרמיאל תארח את אס"א באר שבע (מקום שלישי, 15 נקודות). המשחק יחל בשעה 19:30 באולם הספורט של בית הספר פסגות.

ארצית (בוגרים)

אליצור כרמיאל אכזבה במחזור האחרון כשנחלה הפסד בית להפועל נח'ף, 3:2. בעקבות ההפסד איבדה כרמיאל את המקום השני וירדה למקום השלישי בטבלה.

כרמיאל דווקא פתחה טוב וניצחה במערכה הראשונה, 19:25. במערכה השנייה ניצחו האורחים, 19:25 ואיזנו ל-1:1. כרמיאל החזירה לעצמה את היתרון לאחר ניצחון במערכה השלישית, 14:25, אך כשלה ברגעי הסיום של המערכה הרביעית והפסידה, 25:23. גם המערכה החמישית היתה צמודה ומותחת, בסיומה הצליחו האורחים מנח'ף לגבור על כרמיאל, 14:16, ולהשיג הכרעה.

במחזור הקרוב תצא אליצור כרמיאל למפגש חוץ נגד האחרונה בטבלה, הפועל עראבה (יום ראשון, 7.4). יהיה זה משחק הליגה האחרון של אליצור כרמיאל העונה.

נערים: משחק העונה

אליצור כרמיאל המשיכה בסוף השבוע האחרון את מסעה הקסום במסגרת משחקי הבית העליון כשרשמה ניצחון כפול במפגשיה נגד מכבי ת"א והפועל קריית אתא, ובכך גם שיפרה עמדות לקראת מחזור הסיום, הגורלי, שיקבע את 2 הקבוצות שתעפלנה לליגת העל.

במשחק הראשון, גברו חניכיו של המאמן אוהד טל על מכבי ת"א, 0:2 (20:25, 20:25). ניצחון בתוצאה זהה רשמה אליצור כרמיאל גם על היריבה השנייה, הפועל קריית אתא, 0:2 (23:25, 11:25).

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער אלכס קפלן: "כל הכבוד לבחורים שהציגו יכולת ממש טובה ונתנו משחק פנטסטי. עכשיו הכל מתרכז למשחק אחד והלוואי ונעשה את זה. מגיע לקבוצה הזאת לעלות. אני מודה לקהל שהגיע לתמוך בקבוצה ובשחקנים ועודד אותם לאורך כל המשחק".

הניצחון אומנם הזניק את אליצור כרמיאל למקום הראשון בטבלה, אך חשוב לציין שלהפועל עמק המעיינות, שמדורגת כרגע במקום החמישי בטבלה עם 7 נקודות, 2 משחקים חסרים, כך שאם תשלים אותן בניצחונות, היא תיצמד לכרמיאל בראש הטבלה.

במחזור הסיום (יום שישי הבא, 12.4) ייערך עימות ישיר בין אליצור כרמיאל לעמק המעיינות, כשהמנצחת בו תזכה באחד משני כרטיסי העלייה. המשחק, אגב, ייערך בחוץ.

הצלע השלישית במאבק היא אליצור אשקלון, שגם לה 11 נקודות, והיא תארח במחזור הסיום את השלישית, הפועל רחובות.

נערים – צמרת טבלת הבית העליון

  1. אליצור כרמיאל – 11 נק'
  2. אליצור אשקלון – 11 נק'
  3. הפועל רחובות – 9 נק'
  4. מכבי ת"א – 8 נק'
  5. הפועל עמק המעיינות – 7 נק'

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות