fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: קבוצת הנוער אליצור כרמיאל לא עלתה לליגת העל

הקבוצה, שדווקא פתחה טוב את משחקי הבית העליון עם ניצחון, הפסידה ב-3 משחקיה הבאים ותשחק גם בעונה הבאה בליגה הלאומית
אלכס קפלן
חשובה לנו הדרך. המאמן אלכס קפלן צילום: אלכס הובר

אחרי הניצחון במחזור הפתיחה במסגרת משחקי הבית העליון על הפועל המעפיל/מבואות, ספגה אליצור כרמיאל הפסד ביתי להפועל רחובות, 3:0.

המשחק היה שקול וצמוד, בעיקר בשתי המערכות הראשונות שהסתיימו בהפסדים של כרמיאל, 28:26 ו-25:23. במערכה השלישית איבדה כרמיאל מעט את הביטחון ואפשרה לאורחים מרחובות לסגור עניין עם ניצחון שלישי במפגש, 19:25.

למרות ההפסד, יכלה כרמיאל לחזור לתמונת מאבק העלייה, אך הפסידה גם במשחקה השלישי, שגם הוא נערך בביתה, למכבי תל מונד, 3:0 (25:15, 25:18, 29:27).

במשחק הרביעי במסגרת הבית העליון, שהיווה עבורה משחק הזדמנות אחרונה, הפסידה אליצור כרמיאל, הפעם בחוץ, למ. ס. עילבון, 3:1 (25:21, 23:25, 25:17, 25:18).

ביום חמישי הקרוב (23.5) יתקיים מחזור הנעילה של העונה כשאליצור כרמיאל תתארח במשחק חוץ אצל מוליכת הטבלה, הפועל בני שמעון.

המאמן אלכס קפלן: "הקבוצה שלנו השנה, מבחינת גיל, היא הכי צעירה, לכן בעיניי, עצם ההעפלה שלנו לבית העליון, נחשבת להצלחה והישג בפני עצמו. יש לנו דרך ואנחנו נמצאים בתהליכי בנייה עם ראייה לעתיד. בבית העליון שיחקנו נגד קבוצות טובות וחזקות. עשינו השנה התקדמות מקצועית גדולה, צברנו ניסיון ואנחנו בהחלט בדרך הנכונה. עם קצת סבלנות, גם התוצאות יגיעו. גם תינוק, לא עובר מזחילה לריצה ביום אחד. יש שלבים שצריכים לעבור בדרך, ואנחנו בעיצומו של תהליך. בסך הכל אני מאוד מרוצה, ולא רואה פה שום אכזבה אלא הצלחה וגאווה על התהליך שאנחנו עוברים".

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות