fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: עיריית כרמיאל הוקירה את קבוצת הנערים אליצור כרמיאל

יו"ר המועדון יצחק קפלן והמאמן אוהד טל, הוזמנו לישיבת מועצת העיר, במהלכה זכו לתשורה לרגל עליית הקבוצה לליגת העל
כבוד מהראש. ראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי ומחזיקת תיק הספורט עו"ד אליסה דריקר-מן, מעניקים את התעודה ליו"ר יצחק קפלן ולמאמן אוהד טל

ראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי, ערך מחווה מיוחדת לקבוצת הנערים בכדורעף של אליצור כרמיאל, כשבמהלך ישיבת מועצת העיר האחרונה, העניק יחד עם מחזיקת תיק הספורט עו"ד אליסה דריקר-מן, ליו"ר המועדון יצחק קפלן ולמאמן אוהד טל, תעודת הוקרה לרגל עלייתה של הקבוצה לליגת העל.

קונינסקי וחברי מועצת העיר בירכו את קפלן וטל על ההישג המרשים ואיחלו לקבוצה הצלחה גם בעונה הבאה, שתהיה העונה הראשונה של אליצור כרמיאל בליגת העל לנערים.

נציין רק, כי הישגה של קבוצת הנערים אליצור כרמיאל, מתעצם נוכח העובדה שסגל השחקנים שלה בעונה האחרונה היה הצעיר ביותר בליגה.

שחקן הקבוצה טל שוורץ, אף נמנה עם סגל נבחרת הנערים של ישראל.

היו"ר המיתולוגי יצחק קפלן, הודה בחום לראש העירייה קונינסקי ולשאר חברי המועצה על המחווה ואמר: "זו פעם ראשונה שראש עיריית כרמיאל מוקיר הערכה על הישג ספורטיבי כלשהוא של קבוצה ייצוגית של העיר, וזה דבר גדול, שמראה על שינוי מבורך ביחס כלפי הספורט בכרמיאל. המחווה הייתה יפה ומרגשת ובהחלט מעודדת אותנו לקראת ההמשך. ראש העירייה משה קונינסקי נתן לנו הרגשה טובה והוכיח שהוא צועד בכיוון הנכון".

על הקבוצה עצמה, אמר קפלן כי מדובר בדור של שחקנים מוכשרים מאוד, שבעתיד, כך הוא מקווה, הם אלו שיובילו את הקבוצה הבוגרת להצלחות ולהישגים ויהוו את התשתית לקבוצה לגיטימית בליגת העל.

ראש העירייה קונינסקי, לא הסתפק בטקס הקצר שנערך במהלך ישיבת מועצת העיר וכבר זימן אליו את ראשי הקבוצה, יחד עם השחקנים והוריהם למפגש נוסף שיתקיים ב-24.6 באולם העירייה, במהלכה יעניק תעודות הערכה והוקרה לכל השחקנים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות