fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: חג שמח, קבוצת הנערים של אליצור כרמיאל העפילה לליגת העל

הללויה: קבוצת הנערים של אליצור כרמיאל ניצחה במשחק הנעילה של העונה את הפועל עמק המעיינות, 1:2, אחרי שכבר פיגרה, 1:0. המאמן אוהד טל: "השחקנים הציגו יכולת הרואית. מגיע לנו לעלות"
משחק על עונה שלמה. נערי אליצור כרמיאל

לאומית (בוגרים)

אליצור כרמיאל סיימה את העונה בטעם חמוץ-מתוק, לאחר שהפסידה במחזור האחרון של העונה, דווקא בבית, לאס"א באר שבע, 3:1. ההפסד קטע רצף של 3 ניצחונות ליגה רצופים במסגרת משחקי הבית העליון.

אליצור כרמיאל הפסידה במערכה הראשונה, 25:20, אך הגיבה מהר, ניצחה במערכה השנייה, 14:25, והשוותה ל-1:1. במערכה השלישית היא שוב הפסידה, 25:20, וכך גם במערכה הרביעית, 25:18.

אליצור כרמיאל אומנם העפילה לבית העליון והתמודדה על כרטיס העלייה היחיד לליגת העל יחד עם 9 קבוצות, אך לא הצליחה במשימתה וסיימה את העונה במקום החמישי בטבלת הבית העליון עם 15 נקודות ומאזן של 5 ניצחונות ו-4 הפסדים.

הללויה: קבוצת נערים העפילה לליגת העל

סדר פסח הקרוב יהיה שמח במיוחד עבור שחקני קבוצת הנערים של אליצור כרמיאל ומאמנה אוהד טל. הסיבה: הקבוצה השלימה מהפך מדהים במשחק הנעילה של העונה כשגברה במשחק חוץ על הפועל עמק המעיינות, 1:2, והעפילה לליגת העל.

שתי הקבוצות נפגשו למשחק האחרון של העונה כשהן יודעות שמדובר בעימות ישיר על העלייה לליגת העל.

המערכה הראשונה היתה צמודה ושקולה בסיומה ניצחו המארחים, 23:25. המומנטום של הקבוצה המקומית נמשך גם בפתיחת המערכה השנייה והיא הובילה כמעט לאורך כל המערכה. מעבר לכך, עמק המעיינות כבר הוליכה ביתרון, 20:24, ונזקקה לעוד נקודה אחת כדי לגמור את המשחק ולחגוג את העלייה. אלא שאליצור כרמיאל ביצעה קאם בק מופלא, עשתה 6 נקודות רצופות, ניצחה, 24:26 ואיזנה ל-1:1. המערכה השלישית היתה בשליטת כרמיאל שניצחה, 8:15, והשלימה מהפך מדהים בדרך להבטחת עלייתה לליגת העל.

המאמן אוהד טל, סיכם: "יש פה קבוצה עם יסודות טובים ושחקנים כישרוניים שאוהבים כדורעף ורצים יחד שנה שנייה ברציפות. הקבוצה הזאת התפתחה מאוד מהעונה שעברה ועשתה קפיצת מדרגה מקצועית ומנטלית. השחקנים שיפרו את היכולות הפיזיות ואת הרמה הטקטית והטכנית שלהם וידעתי שיש לי ביד קבוצה טובה שיכולה ומסוגלת לעלות ליגה. התחלנו את העונה בשרשרת ניצחונות ועם הזמן צברנו ביטחון שפתח לנו את התיאבון. לאורך כל העונה ידענו לשמור על יציבות ועל רמה גבוהה. פתחנו את משחקי הבית העליון בהפסד חוץ לאליצור אשקלון ובדרך חזרה לכרמיאל אספתי את השחקנים ואמרתי להם שלא ישברו, ששום דבר לא אבוד, שהכל בעצם עדיין תלוי בנו ושאם ננצח את כל המשחקים שנשארו, נעלה לליגת העל. לשמחתי, זה מה שקרה, כי מאז ההפסד במחזור הפתיחה, לא נעצרנו וגילינו אופי וחוסן".

הגעתם למשחק האחרון, בחוץ, שהיה למעשה קרב ישיר על העלייה. איך מתכוננים לקראת משחק כזה שאין ממנו דרך חזרה?

"עובדים קשה, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה מנטלית. בדרך למשחק אמרתי לשחקנים שיבואו נחושים ואגרסיביים והכי חשוב שיפגינו ביטחון כדי לערער את שחקני הקבוצה השנייה. מבחינה יכולת, האמנתי בשחקנים שלי, אבל מאחר ומדובר בנערים צעירים, יש פה גם את ההיבט הפסיכולוגי".

ואז פתחתם את המשחק עם הפסד במערכה הראשונה.

"למרות המשחק היה צמוד, עשינו כמה שגיאות שהכריעו את המערכה, אבל החדרתי בשחקנים את האמונה שאנחנו יותר טובים מעמק המעיינות ושאם נהיה מרוכזים ולא נעשה טעויות, נוכל לעשות מהפך. גם כשפיגרנו במערכה השנייה, 24:20, וראיתי את כל האולם שם חוגג את העלייה וכשאני יודע שמאוד קשה לחזור ממצב כזה, עדיין האמנתי שאנחנו מנצחים. נכנסנו למומנטום מסוים ועשינו מהפך הרואי ממש. כולם נתנו את הלב ואת הנשמה במגרש וברגע שניצחנו את המערכה הזאת, ידעתי שהמערכה השלישית תהיה קלה יותר, כי הם כבר נשברו. עלינו למערכה האחרונה בהיי מטורף ובמוטיבציה אדירה ואני מאוד שמח שהתעלינו ברגעי המאני טיים והעפלנו לליגת העל".

על העלייה הזאת חתומים השחקנים הבאים: יוני ז'אן, עידן פרי, רונין אייזנברג-זימין, דביר בוסי, הראל יקוטי, טל שוורץ, שקד שחר, יהונתן כהן, הדר פילו והדר שחר. שאפו.  

יו"ר המועדון יצחק קפלן והמנהל המקצועי אלכס קפלן, מיהרו לברך את הקבוצה על עלייתה לליגת העל.

 

נערים: הבית העליון, טבלה סופית

  1. אליצור כרמיאל – 13 נק'
  2. אליצור אשקלון – 13 נק'
  3. הפועל עמק המעיינות – 12 נק'

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות