fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הפועל גליל מטה אשר/עכו עלתה ל-0:2 בסדרת חצי גמר אליפות המדינה

הפועל גליל מטה אשר/עכו גברה על הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר, 1:3 במפגש השני בסדרת חצי גמר אליפות המדינה וזקוקה לעוד ניצחון אחד כדי להבטיח את מקומה בגמר
הפועל מטה אשר/עכו
עוד ניצחון אחד וגמר. שחקני מטה אשר/עכו במפגש הגומלין צילום: אמיר ירחי

הפועל גליל מטה אשר/עכו עלתה ל-0:2, בסדרת חצי גמר אליפות המדינה אחרי ניצחון חוץ על הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר, 1:3. המערכה הראשונה היתה מותחת וארוכה. המקומיים כבר הובילו, 22:24, אבל מטה אשר/עכו הצליחה להשוות ואחרי נדנדת נקודות שהעבירה את היתרון מקבוצה לקבוצה, השיגה מטה אשר/עכו הכרעה עם ניצחון, 27:29. גם המערכה השנייה היתה צמודה, אבל בסיום שוב היתה ידם של האדומים על העליונה, 22:25. את המערכה השלישית פתחה הקבוצה המקומית בסערה ולא שמטה את היתרון עד לסיומה, 19:25. במערכה הרביעית השתלטה מטה אשר/עכו על העניינים וסגרה עניין ב-15:25.

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: נביאדומסקי – 20 נק', אוסוקין – 17 נק', פוייר – 13 נק', צ'וק – 11 נק', בצ'קלה – 10 נק', קובלצ'וק – 4 נק'.

המאמן נועם כץ: "זה היה משחק פלייאוף טיפוסי. היה קשה להתמודד נגד ינרי בל, הזר הטוב בליגה מבחינת נקודות, שהראה יכולות גבוהות, אבל אני שמח שהפגנו יציבות והצלחנו לחזור למשחק למרות ההפסד במערכה השלישית. אנחנו עוד לא בגמר כי מצפה לנו משחק שלישי לא קל, ואם לא נשחק טוב אף אחד לא יכול להבטיח שנהיה בגמר".

המפגש השלישי יתקיים במוצאי שבת (30.3) בשעה 19:00 בהיכל הספורט נעמן. במטה אשר/עכו מקווים לסיים את הסדרה, שכן הפסד יגרור את הקבוצות למפגש רביעי (ביום שלישי) ואולי אפילו חמישי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות