fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: קבוצת הנשים של הישגי כרמיאל העפילה לליגה הארצית

קבוצת הנשים של הישגי כרמיאל העפילה לליגה הארצית אחרי עונה מושלמת עם 18 ניצחונות וללא אף הפסד * ליגה ב', גברים: מכבי נדב כרמיאל נפרדה מהליגה בהפסד בית, עצמה כרמיאל חגגה באבו-סנאן והישגי כרמיאל נכנעה בביתה לראש פינה
כדורסל, כרמיאל
מושלמות. קבוצת הנשים של הישגי כרמיאל חוגגת את עלייתה לליגה הארצית

 

נשים: הישגי כרמיאל עלתה לארצית

אחרי שקבוצת הגברים של מכבי נדב כרמיאל, חגגה העונה העפלה היסטורית לליגה א', עוד קבוצה כרמיאלית חגגה עלייה: קבוצת הנשים של הישגי כרמיאל, שרשמה הישג מרשים ועלתה לליגה הארצית.

הקבוצה, בהדרכת המאמן מיקי בר-און סיימה עונה מושלמת עם 18 ניצחונות וללא אף הפסד. את הליגה הסדירה היא סיימה במקום הראשון בטבלה עם מאזן מרשים של 14 ניצחונות ו-0 הפסדים. גם בבית העליון המשיכה הקבוצה לגלות עליונות על יריבותיה וסיימה עם מאזן ניצחונות מושלם. סגל הקבוצה כלל את השחקניות: רינת זלץ-לוין, מאי רביבו, גיטה זיו, אורלי וינטראוב-גלעד, אליה בן שטרית, הילה יוסף, מירית לוי ודינה גרהוף.

המאמן מיקי בראון: "הוכחנו שאנחנו לא רק מצהירים, אלא גם מבצעים. בתחילת העונה היתה לנו מטרה ברורה והיא לעלות ליגה ועמדנו בה. היה לנו צוות מקצועי מצוין עם מאמן כושר שעשה עבודה נפלאה ואת התוצאות ראינו במשחקים עצמם. ברכות לכל השחקניות על ההישג. הן עבדו קשה וברצינות רבה לאורך כל השנה ומגיעה להן לחגוג ולשמוח".

מנהל האגודה גיא כהן: "העובדה שהסגל שלנו הורכב השנה משחקניות מקומיות שגדלו וצמחו במועדון מגיל צעיר, זו הגאווה הכי גדולה. המטרה לשאוף להצלחה היא ברורה, אבל חשובה לנו גם הדרך. לשמחתי, ישנה היענות עצומה מצד נשים שמבקשות להצטרף למכללה לכדורסל שלנו וזה מחמם את הלב. יש אצלנו אווירה ספורטיבית והקבוצה מגובשת מאוד מבחינה חברתית. כעת, סימנו לעצמנו יעד נוסף והוא הליגה הלאומית. אני מאמין שבתוך שנה-שנתיים גם היעד הזה יושג".

(ליגה ב') מכבי נדב כרמיאל – הפועל משגב, 80:79

מכבי נדב כרמיאל יכולה לסמן את העונה האחרונה כהצלחה גדולה אחרי שסיימה בראש הטבלה ועם כרטיס העלייה לליגה א'. מאזנה של מכבי נדב כרמיאל עמד על 16 ניצחונות ו-2 הפסדים.

למרות זאת, נראה כי הפגרה הארוכה של 3 שבועות וחגיגות העלייה שיכרו את שחקניה והיא ספגה במחזור הנעילה של העונה, שהיה לפרוטוקול בלבד, הפסד בית לשכנה, הפועל משגב.

המאמן-שחקן מארק קליינר, החליט לפרגן לשחקני הספסל, והעלה הרכב משני. האורחים ממשגב ניצלו זאת כדי להפוך לקבוצה היחידה שמנחילה למכבי נדב כרמיאל הפסד בית העונה.

משגב פתחה בבליץ אדיר וכבר אחרי 2 דקות עלתה ליתרון, 0:9. מעודדת מהפתיחה, המשיכו שחקני משגב ללחוץ ולקלוע מכל זווית בדרך ליתרון, 7:22. עד לסיום הרבע הראשון מכבי נדב כרמיאל התאוששה וצימקה ל-29:18. הרבע השני המשיך להתנהל בקצב מהיר והסתיים ביתרון של משגב, 39:49. במחצית השנייה שיפרה מכבי נדב כרמיאל את יכולתה ואט אט החלה לנגוס בעקביות ובהתמדה ביתרון של האורחים עד שעם סיום הרבע השלישי התקרבה ל-66:64. בדקה ה-32 רשמה מכבי נדב כרמיאל יתרון ראשון במשחק, 68:69, ואף הגדילה אותו ל-70:75 (דקה 35). משגב לא נשברה מהמהפך והשלימה מהפך משלה בדרך ל-79:80. הכדור האחרון עוד היה בידי מכבי נדב כרמיאל, אך שחקניה החמיצו את ההזדמנות לניצחון.

למכבי נדב כרמיאל קלעו: יוסף גדבאן – 22 נק', מיתר עזרא – 16 נק', אורן בימי- 11 נק', מארק קליינר ואורן לוין – 10 נק' כ"א, גל שלמון – 6 נק', נחי לידר ואסף דמרי – 2 נק כ"א. כן שותפו: ג'וני נהרא, אליפז באלוה ומוחמד ריפעי.

בסיום המשחק, יצאו שחקני שתי הקבוצות לארוחה משותפת.

היו"ר-שחקן אליפז באלוה: "למרות ההפסד, הוכחנו שמכבי נדב כרמיאל היא הקבוצה הכי טובה בליגה ועם סגל השחקנים הכי איכותי והכי מגובש. עכשיו ננוח קצת בפגרה, נתבשם מהעונה המוצלחת ונתכונן לעונה הבאה, בליגה א'. מצפה לנו הרבה עבודה, אבל אני בטוח שגם בעונה הבאה תהיה לנו קבוצה טובה, מחוברת ומגובשת".

הפועל אבו סנאן – עצמה כרמיאל, 67:47

עצמה כרמיאל סיימה את העונה בטעם מתוק של ניצחון חוץ ומקום שלישי בטבלה, מרחק נגיעה מהיריבה העירונית, מכבי נדב כרמיאל, שהעפילה לליגה א'.

המשחק היה חד צדדי עם יתרון ברור של האורחים מכרמיאל ששלטו על הפרקט מהפתיחה ועד הסיום. כבר בסיום הרבע הראשון, שהסתיים ביתרון כרמיאלי, 11:17, המגמה נטתה לטובת עצמה כרמיאל שהמשיכה להכתיב את הקצב וירדה למחצית ביתרון דו ספרתי, 23:34. במחצית השנייה הפער רק הלך וצמח.

לעצמה כרמיאל קלעו: רוברט ולרשטיין – 15 נק', נדב מלקה – 14 נק', שרון זריהן – 13 נק', שניר אליהו – 10 נק', אלעד שוחט – 8 נק', אלי שפיר – 7 נק'.

היו"ר-שחקן שרון זריהן סיכם: "סיימנו עונה נפלאה ומאתגרת ועד לשלבים הסופיים של העונה עוד היינו בתמונת העלייה. אני חושב שעלינו על המסלול הנכון ובעונה הבאה תהיה לנו קבוצה מנוסה וטובה יותר".

עצמה כרמיאל סיימה את העונה כשהיא במקום השלישי בטבלה עם 32 נקודות ומאזן של 14 ניצחונות ו-4 הפסדים.

הישגי כרמיאל – הפועל ראש פינה, 82:59

הישגי כרמיאל הפסידה במחזור האחרון לשנייה בטבלה, הפועל ראש פינה, במשחק חד צדדי.

הישגי כרמיאל מסיימת עונה קצת מאכזבת כשהיא מדורגת במקום השמיני בטבלה מבין 10 קבוצות, עם 22 נקודות ומאזן של 4 ניצחונות ו-14 הפסדים.

ליגה ב' – טבלה סופית

  1. מכבי נדב כרמיאל – 34 נק'
  2. הפועל ראש פינה – 34 נק'
  3. עצמה כרמיאל – 32 נק'
  4. הישגי כרמיאל – 22 נק'

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות