fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, דור העתיד: החגיגה המשולשת של הפועל נהריה

3 קבוצות ממחלקת הנוער של הפועל נהריה, חגגו בסיום העונה הישגים: העפלה לליגה בכירה ואליפות
הפועל נהריה
נתן להם כבוד. ראש עיריית נהריה רונן מרלי, מברך את שחקני דור העתיד של נהריה על הישגיהם צילום: אדריאן הרבשטיין

במועדון הכדורסל עירוני נהריה ניצלו את משחק הבית האחרון כדי לקיים טקס הוקרה במעמד ראש עיריית נהריה רונן מרלי, ל-3 קבוצות ממחלקת הנוער של המועדון שרשמו הישגים בעונה שהסתיימה.

הקבוצה הראשונה היא קבוצת הנוער, הפועל ניר נהריה, הקרויה על שמו של תושב העיר ניר ליבוביץ', לוחם שריון שנפל במהלך פעילות מבצעית בחרמון בשנת 2004, שהעפילה לליגת העל, אחרי שסיימה את העונה במקום השני בטבלת הליגה הלאומית.

הקבוצה, בהדרכת המאמן ששי זיסקינד, סיימה עם 47 נקודות ומאזן של 21 ניצחונות ו-5 הפסדים.

בנהריה מתגאים בעובדה שסגל השחקנים כולל 6 שחקני בית שגדלו במועדון: אלון שושני, אלדר יעקב, רביד שלומן, אורי רביד, בן לוי ועידו סופר. הסגל גם מונה 4 שחקני חיזוק מחוץ לעיר: חנא עבד ונזאר עסאף ממעיליא, ירדן בר מקריית מוצקין ואור אוליאל מקריית ביאליק.

המאמן זיסקינד: "עשינו עונה מדהימה והיה לי הכבוד והזכות לאמן חבורה של שחקנים מצוינים, איכותיים גם באופיים, שהוכיחו יכולת מקצועית גבוהה וכישרון רב. אני מאמין שעם חיזוק טוב בעונה הבאה, תהיה לנהריה קבוצה חזקה שתשתלב היטב בליגת העל".

שתי קבוצות נוספות הן: קבוצת הנוער הפועל נהריה בהדרכת המאמן מיקי דלויה, שעלתה מהליגה המחוזית לליגה הארצית אחרי שסיימה במקום הראשון עם 39 נקודות ומאזן של 19 ניצחונות והפסד בודד, וקבוצת ילדים ב' בהדרכת המאמן רפי חסין, שזכתה באליפות מחוז מפרץ, אחרי שסיימה במקום הראשון בטבלה עם 34 נקודות ומאזן של 16 ניצחונות ו-2 הפסדים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות