fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: רכש ראשון להפועל עכו

הקשר אנואר מורד (25), הוא שחקן הרכש הראשון של הפועל עכו לקראת העונה הבאה. שחקן נוסף שצורף: דייגו סליס הארגנטינאי. המאמן אלי כהן החליף את כל הצוות המקצועי
הסמל נשאר. אליאור סיידר מהפועל עכו | צילום: אדריאן הרבשטיין
הסמל נשאר. אליאור סיידר מהפועל עכו | צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו (ליגת העל)

הפועל עכו תפתח בשבוע הקרוב את הכנותיה לעונה הקרובה כשאימון הפתיחה נקבע ליום ראשון (30.6) בשעה 17:30, במגרש האימונים של אחי עכו בכניסה לעיר העתיקה.

המאמן אלי כהן המשיך להשלים את הרכב הצוות המקצועי ולאחר הבאתו של אלי בכר כמאמן שוערים, סוכם על הצטרפותו של מאמן הכושר עאדל בהלול, בנו של השדר המיתולוגי וח"כ לשעבר זוהיר בהלול. מיכה טטרו מונה לעוזרו של המאמן אלי כהן.

גם בגזרת סגל השחקנים חלו שינויים, ושחקן הרכש הראשון שחתם הוא הקשר אנואר מורד (25), ששיחק בעונה שעברה בהפועל בני לוד ובעירוני רמת השרון. כן סוכם על הצטרפותו של הקשר הארגנטינאי דייגו סליס, ששיחק בעונה שעברה בהפועל איכסל.

גל בראל, גל קולני, מחמוד מחאג'נה, דוד אמזלג, ירין שרעבי ואליאור סיידר, סיכמו לעונה נוספת. ינון אליהו צפוי לעזוב עקב חילוקי דעות כספיים. מי שעוד עוזבים הם המגן השמאלי מיקי יאזו, עדי קוסטנטינוס, ניראל מחפוד והזר אגיקו אייסון. השוער רום אילוז, עזב וחתם בהפועל באקה אל-גרביה מליגה א'. גם הקשר אליאן רוחנה, שהיה מההפתעות הנעימות בעונה שעברה, עזב וחתם בשורות העולה החדשה, מ. ס. כפר קאסם.

בקבוצה קיימת התלבטות לגבי יובל טיטלמן ועזאת חלאילה.

נאור עבודי, שכבש שלושער במשחק הגומלין נגד מכבי הרצליה (1:3) שהבטיח את הישארותה של הפועל עכו בלאומית, נבחן בימים אלה במ. ס. אשדוד. בקבוצה היו מעוניינים להשאיר גם את רועי שוקרני ואופק פישלר, וממתינים כעת להחלטת קבוצת האם שלהם, הפועל חיפה, לגבי עתידם. הצעירים: רז טוויזר, גיתי סופיר, אליאב בן עמי ואביחי אלפסי, שסיימו גיל נוער, צפויים להיכלל בסגל הקבוצה הבוגרת.

בקבוצה גם מחפשים 2 שוערים, אחד מהם לפחות בכיר.

בקבוצה יגבשו בשבועיים הקרובים את הסגל לקראת היציאה למחנה אימונים בפולין (16.7).

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות