fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: רכש ראשון להפועל עירוני כרמיאל

לא מדובר בשחקן, אלא בקמע חדש לקבוצה: דמות של דרקון. נבחר גם לוגו לקבוצה שהוקמה הקיץ מחדש
נעים להכיר. הקמע של הפועל עירוני כרמיאל בסלפי עם אוהדים צעירים צילום: באדיבות יובל שקל

הפועל עירוני כרמיאל, הקבוצה שהוקמה מחדש, תפתח את אימוניה בסוף החודש, ב-3 ימי מבחן (29-31.7) שיערכו באצטדיון העירוני בעיר.

הקבוצה, כזכור, מינתה את המאמן שאול דה צ'וקרל כמי שיעמוד על הקווים.

עם בחירתו לתפקיד, אמר דה צ'ורקל, שאימן בעונה שעברה את קבוצת הנוער של הפועל חיפה: "אני שמח להצטרף למועדון הכדורגל הפועל עירוני כרמיאל ולהיענות לאתגר בהקמת קבוצה חדשה עם שאיפות להתקדם ולהגיע לליגות הגבוהות. אני מבטיח שתהיה לנו קבוצה טובה וחזקה כשהמטרה המרכזית בעונה הקרובה היא כמובן עליית ליגה".

המנהל המקצועי אושרי לוי והמאמן דה צ'ורקל, מנהלים בשבועות האחרונים שיחות רבות עם שחקנים בניסיון לצרפם לקבוצה החדשה.

לוי: "מאז הפרסום על הקמתה מחדש של קבוצת כדורגל בכרמיאל, יש אלינו המון פניות, ויש אצלנו בנק שמות של שחקנים. אנחנו בוחנים ובודקים כל שחקן ומנסים להימנע מטעויות בבחירה. אנחנו עובדים בצורה יסודית על מנת להקים פה סגל שחקנים איכותי כשהמטרה היא להביא שחקנים טובים, שיתאימו לנו לא רק מבחינה מקצועית אלא גם בהיבט החברתי. בבניית הסגל יש ראייה ארוכת טווח ולכן שמנו דגש על העדפת שחקנים מקומיים מכרמיאל, בשילוב שחקני נוער צעירים שיקבלו במה להוכיח את כישוריהם ויכולותיהם, ואליהם יצורפו שחקני חיזוק מחוץ לעיר. אני מקווה שנעמוד בציפיות ובמטרות שהצבנו לעצמנו ושכל הפרויקט הזה יצליח. אני מודה לכל אנשי המועדון, ליו"ר עומרי דרור, למאמן השוערים משה פרנקו, לעוזר המאמן אורי עזרא, למנהלים: אלעד ז'אן ושחק דהן ולאיש המשק עידן רון, שכולם באמת עושים עבודה מדהימה מתוך אהבה גדולה לעיר".

בינתיים, נבחר לוגו לקבוצה ונחשף הקמע – דמות של דרקון.

הקמע דרקון כבר הספיק להסתובב ברחבי העיר, עשה סלפי עם התושבים המקומיים ומשך תשומת לב רבה. עכשיו מחפשים רק שם לקמע החדש.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות