fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: סיכום משחקי סוף השבוע

הפועל עכו מפסידה ומתקרבת לתחתית, סקציה מעלות ובית"ר נהריה מנצחות ומתקרבות לפלייאוף העליון, וקבוצת הנוער של הפועל מטה אשר מהליגה הארצית רושמת ניצחון ענק על הפועל רמת גן מליגת העל ומעפילה לשלב שמינית גמר גביע המדינה
סנסציה בגביע המדינה
שחקני הפועל מטה אשר חוגגים את הניצחון על הפועל רמת גן

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו ממשיכה לדשדש באזור אמצע הטבלה, עם רצונות להשתלב בפלייאוף העליון, אך צריכה לשים לב לחלק התחתון של הטבלה שמתחילה לבעור מתחתיה.

במחזור האחרון ספגה הקבוצה הפסד חוץ לעירוני ראשל"צ, 3:1. עכו פתחה רע וכבר בדקה הרביעית נקלעה לפיגור מוקדם של, 1:0. בדקה ה-73 ספגה עכו את השער השני. כדור חופשי הוגבה לרחבתה ולא פחות מ-7 שחקניה הגנה שעמדו והתגוננו על קו הרחבה, לא הצליחו למנוע ממלך שערי הליגה הלאומית לנגוח בקלילות לרשת, 2:0. בדקה ה-75 הכשיל מיקי יאזו שחקן מקומי על סף הרחבה. השופט קבע פנדל וראשל"צ דייקה מהנקודה הלבנה בדרך ל-0:3. בדקה ה-80 שלח גל בראל כדור עומק ארוך לעבור עיזאת חלאילה, שבעט כדור שנהדף על ידי השוער, פגע במגן ראשל"צ וחדר פנימה, 3:1.

המאמן אלון זיו: "תוצאה מאוד מאכזבת, כי באנו לנצח. אנחנו מודעים לבעיה שיש לנו בחלק הקדמי ואנחנו עובדים על זה קשה באימונים. הפעם, ההגנה לא היתה מרוכזת מספיק. למרות צמצום הפערים מהקבוצות שמתחתינו בטבלה, אנחנו עדיין מכוונים למעלה, לפלייאוף העליון, ונעשה את הכל כדי להגיע לשם".

מי שחזר לסגל אחרי תקופה ארוכה הוא הקשר עדי קוסטנטינוס, שלא הצליח למצוא במהלך חלון ההעברות קבוצה אחרת שתקלוט אותו, ונותר בעכו.

סקציה מעלות (ליגה ב')

סקציה מעלות השיגה במחזור האחרון ניצחון חוץ דחוק אך חשוב, כשגברה על צעירי כפר כנא, 0:1. השער היחיד במשחק הובקע בדקה ה-22. חיים בן דוד, שפתח לראשונה העונה בהרכב, חדר לרחבה, תעתע בהגנה המקומית ונבלם רק בעבירה. איתן אדרי בעט פנדל מדויק לרשת, 0:1 למעלות. עד לסיום השכילה מעלות לשמור על שער נקי ולהבטיח את ניצחון שהקפיץ אותה למקום החמישי בטבלה.

עוזר המאמן אלי עייש: "אמרתי לשחקנים שרק עם נחישות ומחויבות, נוכל להגיע לתוצאות, ואני שמח שזה עבד. בניגוד למשחקים קודמים שבהם הובלנו, נלחצנו ולא ניצחנו, הפעם ההגנה היתה נחושה וחזקה".

במחזור הקרוב מצפה למעלות אתגר לא פשוט בדמות משחק בית נגד מוליכת הטבלה, אחווה כפר מנדא. עייש: "יש לנו קבוצה טובה שלא נופלת מאף קבוצה בליגה וגם הראינו את זה במשחקים. הגיע הזמן שננצח קבוצה שמעלינו בטבלה, מה שלא קרה עדיין העונה, ואני מקווה שזה יהיה כבר במשחק נגד מנדא. הגענו למאני טיים של העונה וכל ניצחון יכול לקדם אותך לפלייאוף העליון כמו שכל הפסד יכול להוריד אותך בטבלה ולהוציא אותך מהפלייאוף. לכן, אנחנו צריכים לשמור על יציבות ולהמשיך לנצח".

בית"ר נהריה (ליגה ב')

אחרי 2 הפסדי ליגה רצופים, בית"ר נהריה חזרה לחייך אחרי ניצחון חוץ חשוב על צעירי טמרה, 0:2. נהריה פתחה נהדר וכבר בדקה ה-7 כבשה את השער הראשון, כשאיציק זפרני, יירט מתוך הרחבה כדור מדויק לרשת הקבוצה המארחת, 0:1. בדקה ה-68 ניתנה לבית"רים הזמנות מצוינת להכפיל את התוצאה, לאחר שרון בן בסט הוכשל ברחבה ונקבע לזכותה פנדל. אלא שזפרני בעט כדור שנהדף על ידי השוער המקומי. בדקה ה-79 הצליחה נהריה לבסס את יתרונה. מריק שמחייב הוכשל ברחבה, והפעם מי שלקח את הכדור היה אליאס חורי, שדייק מהנקודה הלבנה וקבע, 0:2.

המאמן מיכה שושן: "תמיד כיף לנצח, בטח אחרי שבועיים מתסכלים מאוד בהן הפסדנו במשחקים שלא היינו פחות טובים מהקבוצה היריבה. היה משחק לא קל, אבל אני שמח שניצחנו ושמרנו על מקומנו בצמרת. אנחנו בעונה טובה ומגיע לנו להיות בפלייאוף העליון. הגענו לישורת האחרונה של העונה ואני מקווה שבמחזורים שנותרו, נדע לשמור על מקומנו ולא נחמיץ את ההזדמנות להיות בפלייאוף העליון".

אחי עכו (ליגה ב')

אופי, אופי ועוד פעם אופי. זה מה שניצח עבור אחי עכו את המשחק האחרון, כשאירחה בביתה מפגש תחתית חשוב נגד אל נהדא נצרת. המאמן יוסי עמר, ששהה בחופשה באילת, עקב אחר המשחק בשידור ישיר באמצעות הטלפון הנייד שהחזיק אחד המאבטחים במשחק, ומי שניהל את המשחק מהקווים היה קייסר חדאד.

אחי עכו, שהתייצבה למשחק עם סגל חסר מאוד שכלל שני שחקני ספסל בלבד, עקב פציעות והרחקות של שחקנים, נקלעה לפיגור מוקדם כבר בדקה החמישית, כשספגה מבעיטת עונשים מ-11 מ' שנשרקה לחובתה. זו גםפ היתה תוצאת המחצית. במהלך ההפסקה, שטף המאמן חדאד את שחקניו, שעלו למחצית השנייה בטירוף. בדקה ה-63 הושג השוויון משער שכבש חאלד כליב. אחי עכו המשיכה בהתלהבות ובדקה ה-69 השלימה מהפך כשפאהד חסון כבש את השני לזכותה, 1:2 לאחי עכו. בדקה ה-79 הצליחו האורחים להשוות ל-2:2. אבל המילה האחרונה היתה של אחי עכו שבדקה ה-83 הבקיעה את שער הניצחון מרגלי רפאת אברהים.

המאמן יוסי עמר: "היה קשה מאוד לראות מרחוק את מה שקורה על המגרש, במיוחד כשראיתי שאנחנו עולים על נצרת בכל פרמטר, אבל לא מצליחים לנצל את שפע ההזדמנויות כדי לכבוש. סמכתי על קייסר חדאד שידע לעשות את מה שצריך ואני שמח שהשחקנים גילו הרבה מאוד אופי והשיגו ניצחון מתוק וחשוב. זה מסוג המשחקים שאתה יודע שהחרב מונחת לך על הצוואר ואתה חייב לנצח. אני מקווה שנשיג ניצחון גם במחזור הקרוב נגד מכבי ירכא, נשיג מרחק ביטחון מהתחתית ונגמור את סיפור ההישארות שלנו בליגה כמה שיותר מהר".

בעקבות הניצחון התקדמה אחי עכו למקום ה-12 בטבלה עם 24 נקודות והתרחקה 4 נקודות מהמקום ה-13, שמוביל בסיום העונה למשחק מבחן נגד הירידה לליגה ג'.

הפועל נהריה (ליגה ג')

בהפועל נהריה זכרו היטב את התבוסה הכואבת בסיבוב הקודם למוליכת הטבלה, צעירי סכנין (10:0), וניסו לתקן זאת בגומלין.

זה כמעט הצליח להם כשהקבוצה עמדה בלחץ במשך 65 דקות, אך אז ספגה את הראשון. בדקה ה-70 השיגה הפועל נהריה את השוויון. עומר בנימין הגביה כדור קרן ושי ארפי, התרומם מעל הגנת האורחים ומקרוב נגח פנימה, 1:1. השער עודד את הפועל נהריה שהמשיכה בגלי התקפות על שערה של סכנין, אך ההימור ההתקפי גרם לדלילות בהגנה ובדקה ה-82, בהתקפה מתפרצת, הצליחה סכנין לכבוש את השער השני ולהשיג הכרעה במשחק.

המאמן-שחקן אבי בן סימון: "הפסד מבאס מאוד, כי מי שראה את המשחק לא ידע להבדיל מי הקבוצה שבמקום הראשון ומתמודדת על העלייה ומי הקבוצה שבמקום השישי ולמעשה גמרה את העונה. אני מצדיעה לשחקנים שנתנו את כל כולם במשחק, נלחמו והחזירו מעט את הכבוד מהמפגש בסיבוב הקודם. כמו שציינתי, למרות שאין לנו מטרות העונה, נמשיך להיות ספורטאים עד הסוף כדי לסיים את העונה בטעם טוב".

לאן השבוע

לאומית (מחזור 26, שישי, 1.3)

הפועל עכו – הפועל פ"ת (שעה 15:00)

ליגה ב' (מחזור 24, שישי, 1.3)

סקציה מעלות – כפר מנדא (שעה )

בית"ר נהריה – אלנהדא נצרת (שעה )

אחי עכו – מכבי ירכא (שבת, 2.3, שעה )

ליגה ג' (מחזור 23)

הפועל נהריה – צעירי סכנין (שעה 12:00)

דור העתיד

נוער

מחוזית (מחזור 18)

הפועל בועיינה – הפועל מטה אשר, 6:0. למטה אשר: זאהי אחמד ואיאד מילחם – 2 שערים כ"א, דניאל רביב מוחמד סאלח – שער אחד כ"א.

גביע המדינה

הפועל מטה אשר – הפועל רמת גן, 0:1. למטה אשר: זאהי אחמד.

חניכיו של המאמן ג'קי שריקי מהליגה הארצית, רושמים את הפתעת סיבוב ח' בגביע המדינה, כשמנצחים ומדיחים קבוצה מליגת העל, ומעפילים לשלב שמינית גמר גביע המדינה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות