fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: מאמן הפועל עכו אלון זיו סיים את תפקידו. חיים לוי מונה למאמן החדש

"לחיים לוי יש לדעתנו את הניסיון להוציא את הקבוצה מהתחתית והוא גם הרשים אותנו הכי הרבה משאר המאמנים שהיו מועמדים לתפקיד".
אלון זיו | צילום: אדריאן הרבשטיין
אלון זיו | צילום: אדריאן הרבשטיין

הכתובת היתה על הקיר. לאחר 5 משחקים ללא ניצחון והתדרדרות לחלק התחתון של הטבלה, גברה הביקורת כלפי המאמן אלון זיו. עוד בשבוע שעבר נשקלה האפשרות לסיים את עבודתו בקבוצה, אך לחץ מצד חברי עמותה והנהלה על האישה החזקה במועדון כיום, קרן בן נשר, דחה את המהלך. ביום ראשון, לאחר התיקו הביתי נגד מכבי אחי נצרת (1:1), החליטה בן נשר שהיא מבצעת את המהלך בניגוד לעמדת חבריה, וזימנה את זיו לשיחה. במהלך השיחה הביעה בן נשר את אכזבתה מהיכולת הירודה של הקבוצה. מנגד, טען אלון זיו כי הקבוצה דווקא נמצאת במצב טוב ורק חוסר מזל מנע ממנה להיות היום עם מספר גבוה יותר של נקודות. אלון גם הדגיש בפני בן נשר את מצבה הקשה של הקבוצה בתחילת העונה ואמר כי הוא מאמין ביכולתו להשאיר את הקבוצה בליגה. את בן נשר זה לא סיפק והיא התעקשה לבצע את המהלך באופן מידי. חיים לוי, שאימן את הפועל מגדל העמק מתחתית ליגה א', מונה לתפקיד המאמן. לוי היה ברשימת המועמדים יחד עם עוד 5 מאמנים, וההחלטה לגביו התקבלה לאחר שבן נשר עצמה שוחחה עם אותם מועמדים.

בהפועל עכו אומרים כי המהלך להדחתו של אלון זיו, נבע בעיקר מהיכולת החלשה של הקבוצה. "ניתנו לאלון זיו הרבה הזדמנויות, אבל הוא נדבק בסגנון משחק מסוים שלא תאם את ציפיותינו", אמרו גורמים מתוך המועדון, "נכון שכל נקודה חשובה, אבל צריך לפעמים גם להעז ולנצח ולא כל הזמן להסתפק בתיקו. הפועל עכו צריך להיות מועדון כדורגל מוביל בצפון ולא עוד קבוצה מדשדשת שמועמדת לירידה".

לגבי הבחירה במאמן חיים לוי, נאמר כי היא נעשתה מתוך תחושת בטן שהוא המאמן הנכון במצב הקבוצה כיום.

"לחיים לוי יש לדעתנו את הניסיון להוציא את הקבוצה מהתחתית והוא גם הרשים אותנו הכי הרבה משאר המאמנים שהיו מועמדים לתפקיד".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות