fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: טירוף בכרמיאל – מעל 50 שחקנים באימוני הפתיחה

הקבוצה, שהוקמה מחדש אחרי 3 שנים, פתחה השבוע את אימוניה עם אורח מפתיע: ראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי, שזכה לקבל חולצה ממותגת של הקבוצה
האוהד מספר אחת. היו"ר עומרי דרור מעניק את חולצת הקבוצה לראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי

הפועל עירוני כרמיאל (ליגה ג')

הבאז הגדול סביב הקמתה מחדש של קבוצת הכדורגל הפועל עירוני כרמיאל, עושה את שלו. מעל ל-60 שחקנים! הגיעו ל-3 ימי התרשמות שקיימה הקבוצה השבוע. במקביל, התכנסו השחקנים שכבר חתומים, למפגש פתיחה, אליו הגיע גם ראש העירייה משה קונינסקי.

"אני האוהד מספר אחת שלכם", פתח קונינסקי את המפגש, "הפועל עירוני כרמיאל לא הוקמה כגימיק חולף, אלא מתוך חזון ומחשבה ארוכת טווח. לכן, תזכו לקבל ממני ומהרשות המקומית את כל הגיבוי והתמיכה על מנת שהקבוצה תצליח. תזכרו, עיר שלמה עומדת מאחוריכם ומייחלת להצלחתכם. אני מודה לצוות המקצועי והניהולי על העבודה המסורה שלהם ומאחל לכם עונה מוצלחת ופורייה בשערים ובהישגים".

בסיום דבריו של ראש העירייה, דיבר גם היו"ר עומרי דרור, שסימן לשחקנים מטרה אחת – עלייה. דרור גם העניק לראש העירייה קונינסקי, חולצה ממותגת של הקבוצה.

בסוף השבוע הזה אמור הצוות המקצועי בראשות המאמן שאול דה צ'וקרל והמנהל המקצועי אושרי לוי, להחליט מי מבין השחקנים הנבחנים, יוזמן להמשך האימונים.

"לא פלא שהגיעו כל כך שחקנים לאימוני הפתיחה", התמוגגו בכרמיאל, "הכל פה מתוקתק וההתנהלות היא ברמה הכי גבוהה שיש, בדיוק כמו כל מועדון כדורגל מקצועני. בזכות התמיכה העירונית ובמיוחד מצד ראש העירייה משה קונינסקי, יש פה את כל התנאים להצלחה. הצוות המקצועי שמורכב ממאמן עם רזומה, מנהל מקצועי ותיק ובעל ניסיון, מאמן שוערים בכיר, ומאמן כושר מקצועי, עובד ימים ולילות על מנת להעמיד סגל שחקנים איכותי. הצוות הניהולי מורכב מאנשים מדהימים שמעניקים מעטפת רחבה על מנת שהכל יהיה כמו שצריך. יש התלהבות עצומה סביב הקבוצה וכולם פה כבר מחכים בהתרגשות לפתיחת העונה".

במקביל, גם האצטדיון המקומי בעיר עבר שדרוג. משטח הדשא שופר, חדרי ההלבשה שופצו, הספסלים חודשו ועוד.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות