fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל חופים: הפועל כרמיאל ירדה על ארבע

הפועל יצחק זר ובניו כרמיאל ספגה הפסד רביעי רצוף בליגת החופים, ותיאלץ להתמודד במשחקי ההישרדות נגד הירידה
אוכלים רק חול. קבוצת הכדורגל חופים של הפועל כרמיאל צילום: סטראבו

הפועל יצחק זר ובניו כרמיאל עשתה את הכל כדי לא לספוג הפסד רביעי רצוף ולהשאיר לעצמה פתח של תקווה לקראת מחזור הסיום בשלב הבתים בליגת החופים של ישראל. הבעלים נתנאל הררי, התניע מהלכים, החזיר לקווים את המאמן המנוסה נמרוד קוסטיקה והנחית שני שחקני חיזוק זרים. כל מה שכרמיאל הייתה צריכה לעשות, זה לנצח במחזור האחרון את הפועל חולון, שגם היא הגיעה למפגש הזה עם מאזן לא מחמיא של 3 הפסדים רצופים. משחק ההזדמנות האחרונה בין שתי הקבוצות היה קצבי, מותח ודרמטי במיוחד. כרמיאל עלתה 3 פעמים ליתרון, ובכל זאת נכשלה במשימה.

הפועל כרמיאל, עם השוער הספרדי אנדרה לורנסו, שנחשב לאחד משוערי הכדורגל חופים הטובים בעולם, ועם שחקן קבוצת ספורטינג ליסבון בכדורגל חופים, ריקרדיניו, עלתה ליתרון ראשון כבר בדקה ה-4. הבלם דוד ציקה חטף כדור במרכז המגרש, ומסר לאופק יפרח, שעבר שחקן חולוני ובעט כדור מדויק לרשת העליונה ופנימה, 0:1 לכרמיאל. בדקה ה-6 זכתה חולון בפנדל, אותו ניצלה כדי להשוות ל-1:1. בדקה ה-12 שוב היה דוד ציקה שחטף כדור משחקן חולון, ובישל לריקרדיניו, שהתגבר על ההגנה החולונית ומזווית קשה החדיר את הכדור לרשת, 1:2 לכרמיאל. אלא ששוב היתרון הכרמיאלי לא החזיק הרבה זמן מעמד, ובדקה ה-14 שוב הושג שוויון, 2:2. בדקה ה-18 עלתה כרמיאל ליתרון בפעם השלישית במשחק, כשריקרדיניו בעט כדור חופשי חזק ושטוח פנימה, 2:3 לכרמיאל. חלפו 2 דקות בלבד ושוב פנדל לחולון. גם הפעם, הבעיטה הייתה מדויקת והתוצאה אוזנה ל-3:3. רגע לפני שהיה נדמה שהקבוצות ילכו להארכה, הגיעה ההכרעה. 10 שניות לסיום! חוסר ערנות בהגנת כרמיאל הוביל את חולון לכבוש את השער הרביעי ולהשלים מהפך בדרך ל-3:4 דרמטי ולמפח נפש גדול עבור כרמיאל, שנותרה במקום האחרון בטבלה ללא נקודות.

המאמן נמרוד קוסטיקה: "הפסד כואב, במיוחד אחרי שכבר הובלנו 3 פעמים. לצערי, לא ידענו לשמור על היתרון וספגנו שער שנבע מטעות פזיזה בהגנה ומתוך רצון להכריע את המשחק בצד השני. אנחנו לפחות מתנחמים בעובדה שנתנו שואו והיינו יריב שווה וראוי לחולון".

הבעלים נתנאל הררי: "אנחנו עם הפנים קדימה, למשחק ההישרדות".

במחזור הקרוב יסתיים שלב הבתים, כשכרמיאל תפגוש את הפועל אשקלון, שכבר הבטיחה את מקומה בשלב רבע הגמר, אבל תרצה לנצח כדי לשפר עמדות לקראת השלב הבא. עבור כרמיאל, מדובר במשחק לפרוטוקול בלבד, אבל היא בטח תרצה לסיים בטעם טוב. המאמן רן שטרית, יחזור לעמדת המאמן.

הבעלים הררי שחרר את השוער הספרדי לורנסו ואת השחקן הפורטוגלי ריקרדיניו, מהמשחק האחרון, אבל סיכם איתם שיגיעו לחזק את הקבוצה במשחקי ההישרדות.

המשחק יתקיים ביום שישי (12.7) ויועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט.

 

(בוגרים) טבלת בית ב' (מחזור 4)

  1. בני כפר קאסם – 12 נק'
  2. ראש העין – 9 נק'
  3. הפועל אשקלון – 9 נק'
  4. הפועל חולון – 3 נק'
  5. בית"ר ירושלים – 3 נק'
  6. הפועל כרמיאל – 0 נק'

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות