fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: ותיקי עירוני עכו זכו באליפות המדינה

קבוצת הוותיקים ע"ש שחקן העבר אהרון גאון, חגגה אליפות ראשונה בתולדותיה אחרי שגברה במשחק הגמר על ותיקי נתניה, 0:2
הכי טובים בארץ. קבוצת הוותיקים של עכו חוגגת אליפות היסטורית צילום: ראובן שוורץ

היסטוריה. לראשונה בתולדותיה זכתה קבוצת הוותיקים עירוני עכו ע"ש אהרון גאון, באליפות המדינה בכדורגל ותיקים.

זה קרה אחרי שהקבוצה ניצחה בגמר את ותיקי רמת אליהו בתוצאה, 0:2. עכו עלתה ליתרון ראשון כבר במחצית הראשונה כשמיכה שושן שלח כדור עומק ועומרי שלום הקדים את הגנת רמת אליהו ואת השוער ונגח לרשת, 0:1 לעכו. במחצית השנייה הכפילה עכו את יתרונה. מיכה שושן בישל למוטי כלטוב שמזווית קשה, בעט פנימה, 0:2. המשחק נערך ברעננה.

קודם לכן, בשלב חצי הגמר הביסו ותיקי עירוני עכו ותיקי בית"ר נתניה בתוצאה, 1:5. לעכו הבקיעו: אלון זיו, דותן שלום, עמי אסולין, עומר בנימין ושלום דהן.

הניצחון העכואי בגמר הנוכחי על רמת אליהו, הוא נקמה ספורטיבית, שכן לפני שנתיים נפגשו שתי הקבוצות באותו מעמד, אלא שאז היו אלה שחקני רמת אליהו שחגגו אליפות אחרי ניצחון בפנדלים.

המאמן אבי אסולין: "חוויה מרגשת. לא היה קל להגיע למעמד הזה, אבל עשינו את זה בזכות שחקנים נפלאים שבאים מאהבה גדולה לכדורגל, נותנים במגרש את הנשמה ומהווים מולד לחיקוי והשראה לצעירים הרבים שבאו לראות אותנו במשחקים. עירוני עכו זו קבוצה שרצה כבר 5 שנים ביחד, וב-4 השנים האחרונות הגיע לשלבים הגבוהים אבל לא זכתה באליפות. למרות כל הקשיים בדרך, לא נשברנו, המשכנו לעבוד קשה ולהשקיע באימונים והכי חשוב שהאמנו בעצמנו וביכולתנו. כולם זלזלו בנו, כי לא האמינו שקבוצה מהפריפריה יכולה ומסוגלת לזכות באליפות. הרגשנו את זה במפגשים נגד קבוצות מהמרכז איך התנשאו עלינו וחשבו שידרסו אותנו. אבל הפתענו את כולם בזכות אנשים מדהימים ושחקנים נהדרים והוכחנו במגרש מי הקבוצה הטובה בארץ בכדורגל ותיקים. הצגנו כדורגל מהנה ואטרקטיבי לאורך כל העונה והאליפות הגיע לנו. אני רוצה להודות לראש עיריית עכו שמעון לנקרי ולמנכ"ל העירייה אוהד שגב, שתמכו בנו לאורך העונה כולה ולראש עיריית נהריה רונן מרלי, שאפשר לנו לקיים את משחק חצי הגמר באצטדיון העירוני בנהריה. אני מזמין שחקנים חדשים שרוצים ומעוניינים להצטרף אלינו, וכמובן נשמח גם לקבל עזרה מספונסרים".

סגל הקבוצה כלל את השוערים: אושרי לוי וגיא ג'יני והשחקנים: דותן שלום, עומרי שלום, מוטי כלטוב, מיכה שושן, עמי אסולין, ישראל דרור, חיליק שושן, עומר בנימין, אלון זיו, שלום דהן, חופי ברנס, פרוספר ברמי, איציק גולדשטיין, אבי טיאר, ששי ללקין, אריה גאון, שרון אבו חצירא, אושרי אקוקה ודוד אלון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות